رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مدیر آموزش و پرورش رامسر:فرهنگیان پیشکسوت مثل شاغلان تکریم شوند

مدیر آموزش و پرورش رامسر:
فرهنگیان پیشکسوت مثل شاغلان تکریم شوند
مدیر آموزش و پرورش رامسر:
فرهنگیان پیشکسوت مثل شاغلان تکریم شوند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش رامسر گفت: پیشکسوتان نیز باید مانند فرهنگیان شاغل تکریم شوند.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، محمدرسول حیدرپور ظهر امروز در مراسم گردهمایی پیشکسوتان فرهنگی این شهرستان بیان داشت: بسیار مفتخریم که در دستگاهی خدمت می‌کنیم که مقام معظم رهبری در سخنان خود فرمودند بهترین دستگاه‌ها است و از همه نظام‌ها و دستگاه‌ها پرارزش‌تر است و آن به دلیل نقشی است که آموزش و پرورش در جامعه ایفا می‌کند.
وی افزود: امروزه نقشی که آموزش و پرورش دارد بر هیچ کس پوشیده نیست بر همین مبنا باید کسانی که در این عرصه تلاش می‌کنند مورد تکریم و سپاس قرار گیرند.
مدیر آموزش و پرورش رامسر افزود: این تکریم و سپاس تنها شامل حال معلمان شاغل نیستند بلکه باید از همه کسانی که در این عرصه تلاش کرده‌اند و پیشکسوتانی که در گذشته در عرصه تعلیم و تربیت قرار داشتند، تشکر و تقدیر کرد.
حیدرپور تصریح کرد: جامعه امروز به دست کسانی است که توسط معلمان و فرهنگیان گذشته اداره شدند و جامعه فردای ما نیز در اختیار کسانی است که توسط معلمان و فرهنگیان امروز ما اداره میشوند.
وی بیان داشت: تکریم از معلمان همانند تکریم و احترام فرزند به والدین خود است چه در زمانی که در کنار خانواده زندگی می‌کند و چه در زمانی که خود تشکیل خانواده می‌دهد‌.
مدیر آموزش و پرورش رامسر بیان داشت: هر قدر در جامعه به تکریم جایگاه معلم بپردازیم به همان میزان جایگاه علم و علم‌آموزی را ستوده‌ایم که این وظیفه بارز هر انسانی است‌.
وی خاطرنشان کرد: بر همین مبنا است که مراسم امروز را تشکیل دادیم تا تقدیری از پیشکسوتانی به عمل آید که 30 سال در عرصه تعلیم و تربیت زحمت کشیده‌اند.
انتهای پیام/ل30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد