رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ساخت اتوبان 2 طبقه رامسر به نور و نور به ساری

ساخت اتوبان 2 طبقه رامسر به نور و نور به ساری
فرماندار رامسر خبر داد:
ساخت اتوبان 2 طبقه رامسر به نور و نور به ساری

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر از ساخت اتوبان 2 طبقه رامسر به نور و ‌نور به ساری خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محمدصالح رضاخانی صبح امروز در همایش بزرگ پیشکسوتان فرهنگی شهرستان رامسر با اشاره به پروژه‌های مهم شهرستان اظهار داشت: ما در حال حاضر پروژه‌های بسیار مهمی را در شهرستان داریم که در حال اجرا، افتتاح و یا کلنگ‌زنی است.
وی تصریح کرد: نمونه بارز آن فرودگاه رامسر است که در سال 90 حدود 40 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه مصوب شده است و در آینده‌ای نزدیک با همین باند ما پرواز، دو روز در هفته رامسر به مشهد را خواهیم داشت.
فرماندار رامسر از دیگر پروژه‌های رامسر به تصفیه‌خانه آب شرب شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: این تصفیه‌خانه نخستین تصفیه‌خانه در شمال کشور محسوب می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: پروژه مهم دیگر اتوبان 2 طبقه رامسر به نور و از نور به ساری است.
فرماندار رامسر از احداث ساختمان اداری کنوانسیون تالاب، ساختمان اجلاس، موزه منطقه‌ای شمال کشور و مقر پژوهشی محیط زیست غرب استان مازندران در این شهرستان خبر داد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه شناخت معلم جامعه را زنده می‌کند، گفت: زنده بودن جامعه وابسته به تعلیم و تربیت است.
رضاخانی اظهار داشت: وقتی از جایگاه معلم سخن می‌گوییم از اثرگذاری آن جایگاه صحبت می‌کنیم پس باید شرایطی فراهم شود که جامعه الگو بودن معلم را لمس کند.
فرماندار رامسر ادامه داد: هرکس به هر میزان که ارزش معلم را بفهمد و قدرشناس آن باشد، این جایگاه به همان میزان در زندگی، آینده و خانواده تاثیرگذار است.
وی خاطرنشان کرد: معلمان شریف‌ترین و پاک‌ترین انسان‌ها هستند که می‌کوشند مسیر حق را هموار کنند و زشتی سیاهی و ضلالت را از زمین بزدایند و اگر می‌خواهیم از قافله تمدن عقب نمانیم و در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیریم باید حرمت و جایگاه معلم را پاس بداریم چون کشورهایی که به این مهم توجه دارند اکنون در سرزمین خوشبختی سیر می‌کنند.
‌ رضاخانی با بیان اینکه معلمان تنها افرادی هستند که قبل از ارزیابی دیگران نتیجه کار خود را ارزیابی می‌کنند، تصریح کرد: معلم با ارزیابی نتیجه کار خود در پایان هر سال در واقع عملکرد شفافی از کار خود را به دست می‌آورد‌.
وی در پایان بیان داشت: معلمی یکی از شغل‌هایی است که نمی‌توان در آن کم‌کاری کرد چرا که نتیجه این کم‌کاری خیلی زود نمایان می‌شود و باید کم‌کاری را جبران کرد.
انتهای پیام/ج20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد