رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تعداد ناجیان غریق در طرح‌های دریای رامسر افزایش یافت

http://pic60.picturetrail.com/VOL1755/11627999/20634490/337228453.jpg

تعداد ناجیان غریق در طرح‌های دریای رامسر افزایش یافت

سخنگوی طرح‌ سالم‌سازی دریای مازندران خبر داد:
اختصاص یک شناور به طرح دریا در نوشهر

خبرگزاری فارس: سخنگوی طرح سالم‌سازی دریای مازندران گفت: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده مقرر شد روزانه یک شناور برای مقابله با حوادث احتمالی به طرح‌های سالم‌سازی دریای نوشهر اختصاص یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، کمال رستمعلی که ریاست اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران را نیز برعهده دارد با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم از سوی فرمانداری نوشهر برای فراهم کردن فضایی امن برای مسافران در این طرح‌ها بیان داشت: مدیران طرح‌ها موظف شدند همانند ایام نوروز برای استقرار نیروی انتظامی، دریابانی، هلال‌احمر و اورژانس ??? مکان مناسب را در اختیار آنها قرار دهند.
وی با اعلام اینکه شهرداری نوشهر وظیفه اجرای طرح‌های دریای این شهر را عهده‌دار شده است، بیان داشت: شهرداری با همکاری سایر دستگاه‌های مسئول از جمله نیروی انتظامی، تربیت‌بدنی، هلال‌احمر، شبکه بهداشت و درمان، ادارات بازرگانی، آب و فاضلاب، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی و هیئت نجات غریق موظف به فراهم کردن شرایط مناسب برای اجرای این طرح‌ها شدند.
سخنگوی طرح سالم‌سازی دریای مازندران افزود: زمان شروع فعالیت این طرح‌ها همزمان با دیگر شهرهای استان از آغاز خرداد ماه سال جاری است.
رئیس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران همچنین از همکاری شورای بخش مرکزی با شورای این شهرستان برای اجرای سومین طرح دریا در منطقه حسن‌آباد خبر داد.
وی اظهار داشت: پیگیری‌های لازم در این راستا از سوی شورای بخش شهرستان به عمل آمده است.
سخنگوی طرح سالم‌سازی دریای مازندران یکی از اقدامات مهم مجریان طرح‌های این شهرستان را رفع ضعف‌های بهداشتی از سوی مدیران مربوطه دانست و یادآور شد: در رابطه با مشکل دوربرگردان و برق منطقه سی‌سنگان در مجاورت طرح‌ها مقرر شد با هماهنگی اداره برق و راه و ترابری در اسرع وقت این مشکل برطرف شود.
رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران در پایان گفت: جلسات طرح سالم سازی دریای شهرستان نوشهر در قالب ستاد تسهیلات سفر به صورت ماهانه تشکیل می‌شود.

http://pic60.picturetrail.com/VOL1755/11627999/20634490/337228453.jpg

* تعداد ناجیان غریق در طرح‌های دریای رامسر افزایش یافت
سخنگوی ستاد طرح های سالم سازی دریای مازندران نیز گفت: تعداد ناجیان غریق در طرح‌های دریای رامسر افزایش یافت
وی تصریح کرد: تعداد ناجیان غریق در طرح دریای رامسر به ?? نفر افزایش یافت.
رستمعلی با اشاره به وجود ?? کیلومتر مرز ساحلی در رامسر گفت: تاکنون برای اجرای چهار طرح دریا در میانهاله، پره اتحاد، ساحل طلایی واردوگاه میرزاکوچک خان این شهرستان اقدامات لازم صورت پذیرفته است و در نخستین روز خرداد ماه همزمان با دیگر طرح‌های استان افتتاح می‌شود.
وی افزود: تمهیدات مناسبی برای افزایش تعداد بازرسی از طرح‌های دریا و مراکز عرضه مواد غذایی از سوی فرماندار رامسر به عنوان مسئول طرح سالم سازی دریا در این شهرستان اندیشیده است.
رستمعلی به اجرای برنامه‌های فرهنگی متناسب با فرهنگ بومی منطقه در تمامی طرح‌ها در طول تابستان به‌جزء ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و تصریح کرد: با همکاری نیروی انتظامی از شنا کردن مسافران در تمام نقاط ممنوعه ساحل شهرستان رامسر ممانعت می شود.
انتهای پیام/ل30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد