رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بازسازی پل شیرود و چالکرود در محور تنکابن رامسر

بازسازی پل شیرود و چالکرود در محور تنکابن - رامسر

بازسازی 20 پل در محورهای اصلی مازندران
ساری - خبرگزاری مهر: معاون راهداری اداره کل راه و ترابری مازندران گفت: به منظور افزایش ضریب ایمنی عبور و مرور در محورهای ارتباطی استان، ۱۷ میلیارد ریال جهت تعمیر اساسی ۲۰ دستگاه پلهای بزرگ در محورهای اصلی و ارتباطی استان از سال گذشه تاکنون هزینه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی نجفی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از محور سوادکوه در جمع خبرنگاران افزود: پلها به عنوان عناصر مهم و کلیدی در شبکه شریانی راههای کشور، نقش ویژه ای را ایفاء می کنند و تامین ایمنی و پایداری پل در همه وقت از ضرورت و اهمیت بالایی برخوردار است.

 وی خاطرنشان کرد: نکات ایمنی در مورد آنان در تمامی مراحل طرح، اجرا و نگهداری با دقت مضاعفی اعمال می شود.

معاون راهداری اداره کل راه و ترابری مازندران افزود: این اداره کل بر اساس وظیفه اصلی خود در زمینه حفظ و نگهداری راههای استان تعمیرات اساسی ۲۰ پل بزرگ را با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال به مرحله اجرا درآورد.

وی یادآور شد: پل بزرگ تالار در محور قائمشهر بابل، پل کلار آباد یک و دو، اسبچین، امرجکلا، ولی آباد، کاظم رود در محور کلار آباد تنکابن، پل شیرود و چالکرود در محور تنکابن رامسر و پل بزرگ کمربندی آمل از جمله پلهایی هستند که بر اساس شرایط موجود مورد تعمیر و باز سازی کارشناسان و ماموران راهداری قرار گرفتند.

نجفی افزود: پلها نمی توانند برای همیشه باقی بمانند و هر شکل سازه ای که به کار برده شود و یا هر مصالحی که استفاده شود، دیر یا زود آثار فرسودگی در آنان ظاهر می شود،.بنابراین موضوع ارزش پلها و خسارات ناشی از بی توجهی به نگهداری آنها یکی از مواردی است که باید به طور وسیع و گسترده مورد توجه  قرار گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد