رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

راه‌اندازی رشته هتلداری و گردشگری در رامسر

 

راه‌اندازی رشته هتلداری و گردشگری در رامسر
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای رامسر خبر داد:
راه‌اندازی رشته هتلداری و گردشگری در رامسر

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای رامسر از راه‌اندازی رشته هتلداری و گردشگری در این شهرستان خبر داد.


محمود حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر افزود: ساختمان فنی و حرفه‌ای رامسر از دو فاز ساختمان فعلی و ساختمان هتلداری تشکیل شده است.
وی تصریح کرد: مجوز‌ها و موافقت‌های لازم برای راه‌اندازی رشته هتلداری در این باره گرفته شده است.
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای رامسر ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک رشته هتلداری و گردشگری در این شهرستان به عنوان قطب گردشگری ایجاد شود.
وی با اشاره به سفر مدیرکل فنی و حرفه‌ای مازندران به رامسر اظهار داشت: مدیرکل فنی و حرفه‌ای مازندران به این امر (تاسیس رشته هتلداری) نظر موافق داشتند و قول حمایت دادند.
این مسئول اضافه کرد: شریعت‌نژاد مدیرکل فنی و حرفه‌ای مازندران در این راستا سفری به شهرستان رامسر داشتند که در این سفر علاوه بر بازدید واحدهای مختلف مرکز و نشست با همکاران با فرماندار رامسر نیز دیدار کردند.
حاتمی خاطرنشان کرد: مدیرکل فنی و حرفه‌ای مازندران پیشنهاد کردند که این رشته به صورت غیرمدون و در سطح تحصیلات عالیه و همچنین به شکل دانشگاهی ادامه یابد چرا که این شهرستان به عنوان شهرستان نمونه گردشگری، طبیعت‌گردی و الکترونیک به رشته‌های هتلداری نیاز دارد.
وی در پایان با اعلام شروع به کار ساخت این پروژه مرکز گردشگری و هتلداری در آینده‌ای نزدیک خاطرنشان کرد: شهرستان رامسر به لحاظ آموزشی قطب گردشگری آموزشی است و باید از حداقل‌ها که همان ساختمان آموزشی و ایجاد رشته هتلداری و گردشگری است بهره‌مند شود.
انتهای پیام/ل30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد