رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نگذارید میاندورود هم مانند کلاردشت و رامسر شود

  

نگذارید میاندورود هم مانند کلاردشت و رامسر شود

معاون استاندار مازندران:
مشکل سوخت کشاورزی در مازندران نداریم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: مشکل سوخت کشاورزی در مازندران نداریم، مشکل این بخش کمی اطلاع‌رسانی است.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، هادی ابراهیمی پیش از ظهر امروز در نخستین همایش شوراهای شهر و روستای شهرستان میاندورود افزود: ما به ظرفیت‌های فراوان شورا اعتقاد داریم و برآن باوریم که آنان برای کارکردن دارای ظرفیت‌های فراوان هستند و باید کمک‌کارشان باشیم.
وی اظهار داشت: ما این مسئله را که شوراها در مقابل بخشداری، فرمانداری و دولت هستند قبول نداریم بلکه باید از ظرفیت‌های به‌دست آمده توسط مردم برای پیشرفتشان استفاده کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران یادآور شد: وحدت و همگرایی در شوراها باید موردتوجه قرار گیرد که این مسئله در شرق مازندران بیشتر از نقاظ دیگر هویداست و ما نگرانی در این ارتباط نداریم.
معاون استاندار مازندران با بیان اینکه مسئولیت حل مسائل و مشکلات شوراها ازسوی استانداری به معاون سیاسی امنیتی استاندار واگذار شده است، خاطرنشان کرد: گزارش‌های رسیده از برخی شهرستان‌ها نگران‌کننده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ادامه بیان داشت: باید از ظرفیت‌های شهرستان در گردشگری، کشاورزی، سرمایه‌گذاری و ... استفاده کرد و راهی برای سرمایه‌آوری و سرمایه‌زایی پیدا کنیم.
وی با بیان اینکه اکنون برخی افراد با تغییر کاربری در پی ویلاسازی و ساختمان‌سازی در اراضی کشاورزی هستند، تصریح کرد: نگذارید میاندورود هم مانند کلاردشت و رامسر تبدیل به ویلاسازی شود و تنها برای استفاده افراد خاصی در تابستان قرار گیرد.

* میاندورود با ساری دارای یک حوزه انتخابیه است
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه میاندورود با ساری دارای یک حوزه انتخابیه است، اضافه کرد: این شهرستان وصل به ساری است و باید در این راستا نیز دارای نمایندگان حوزه ساری است.
ابراهیمی افزود: اینکه میاندورود و نکا دارای حوزه انتخابیه جداگانه می‌شوند صحت ندارد و باید تلاش شود تا ظرفیت‌های اساسی و واقعی شهرستان دنبال شود.

* ما در مازندران مشکل سوخت کشاورزی نداریم
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ما در مازندران مشکل سوخت کشاورزی نداریم، اضافه کرد: نفت و گازوییل در انبارهای شرکت نفت مازندران فراوان است و کشاورزان باید با ثبت‌نام پیگیر این موضوع باشند.
ابراهیمی در پایان اظهار داشت: اطلاع‌رسانی در این ارتباط ضعیف است و به گفته رئیس شرکت نفت و فراورده‌های آن در مازندران، ما مازاد سوخت داریم و کشاورزان باید با ثبت‌نام به موقع در سایت‌های مربوطه، سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.
انتهای پیام/ل20/ج

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد