رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

جواب کال لوبیا به کال نخود

جواب کال لوبیا به کال نخود

جناب رامسر نیوز
حال شما نیز جوابیه به مطلب کال نخود را نیز منتشر کنید تا وظیفه تان را به نحو احسن به انجام رسانده باشید
بنده خدا
چرا دم از مولا می زنی در حالی که از علی فقط نامی بیش نفهمیدی و بس
برادر
علی ای شما دم از ان می زنید ببینید در جنگ خوارج چگونه بود و با سران خوارج چه کرد
مگر عایشه دشمن علی نبود؟
می دانی پس از شکستش با عایشه چه کرد؟
می دانی یا برایت بگویم
می دانی چرا علی سر در چاه فرو می برد ؟
می دانی یا بگویم
بوی تحجرت فضا را الوده کرده  و چه درست شهید دکتر شریعتی در وصف شماها گفته است که ؛چه زشت است وقتی در جایی جز پلیدی نمی بینی؛
عزیزم فرضا که اصلاحات را خفه کرده اید وبا ریشه هایش چه می کنید؟
اگر دوس داشتی مطالب کوبنده تری برای جواب دارم
الان نمی تئونم   کاش یه ایمیل می ذاشتی  تاجواب بدم بهت
کاش رامسر نوشت فیلتر نمی شد
هم اطلاعات مقصر است و هم شورا و هم مسولین شهری
همه مقصرند
من به رامسر نوشت هم گفتم نیازی به تشکر از اطلاعات نیست
گرفتن دزد در یک شهر شرم اور است حال که بخواهی از برادران به اصطلاح سرباز امام ۱۳  تشکر هم بکنی که اقا دمت گرم دزد گرفتی تو شهرمون
سرت سلامت

=====================

جناب ... نیوز
حال شما نیز جوابیه به مطلب کال نخود را نیز منتشر کنید تا وظیفه تان را به نحو احسن به انجام رسانده باشید
بنده خدا
چرا دم از مولا می زنی در حالی که از علی فقط نامی بیش نفهمیدی و بس
برادر
علی ای شما دم از ان می زنید ببینید در جنگ خوارج چگونه بود و با سران خوارج چه کرد
مگر عایشه دشمن علی نبود؟
می دانی پس از شکستش با عایشه چه کرد؟
می دانی یا برایت بگویم
می دانی چرا علی سر در چاه فرو می برد ؟
می دانی یا بگویم
بوی تحجرت فضا را الوده کرده و چه درست شهید دکتر شریعتی در وصف شماها گفته است که ؛چه زشت است وقتی در جایی جز پلیدی نمی بینی؛
عزیزم فرضا که اصلاحات را خفه کرده اید وبا ریشه هایش چه می کنید؟
اگر دوس داشتی مطالب کوبنده تری برای جواب دارم
الان نمی تونم کاش یه ایمیل می ذاشتی تاجواب بدم بهت
کاش رامسر نوشت فیلتر نمی شد
هم اطلاعات مقصر است و هم شورا و هم مسولین شهری
همه مقصرند
من به رامسر نوشت هم گفتم نیازی به تشکر از اطلاعات نیست
گرفتن دزد در یک شهر شرم اور است حال که بخواهی از برادران به اصطلاح ... تشکر هم بکنی که اقا دمت گرم دزد گرفتی تو شهرمون
سرت سلامت

=======================

جواب کال لوبیا به کال نخود
جناب رامسر نیوز میدانم که نظرات را منتشر نمی کنی اما حداقل این مطلب را به صورت یک پست منتشر کن تا انصاف رعایت شده باشد
جناب کال نخود ، به دلیل اشتباهات تایپی زیاد شما نتوانستم مطلب را به طور دقیق بخوانم  اما این طور که از نحوه ی گفتار شما بر می آید فقط میخواستی چیزی  بنویسی که به قول معروف یک چیزی گفته باشی ، پیشنهاد می کنم به جای انتشار بیانیه !یکبار دیگر به وبلاگ پله پله بروی و یکبار دیگر مطلب را بخوانی .....برادر یا خواهر من نمی دانم این اراده ی باطل را از کجای این مطلب در آوردی اما من که هر چه این مطلب را خواندم اراده ی باطلی را در آن نیافتم .... حال من برایت بیشتر توضیح میدهم.علی ابن ابی طالب که شما به قول خودت اکنون زیر پرچم آن سینه میزنی ببین چگونه با خوارج برخورد کرد . دوست من سعی نکن مسئله را شخصی کنی و قضیه را به نفع خودت به اتمام برسانی .از کی تا به حال امثال شما حرف مردم عوام را درست نمیداند . شما هایی که از ابتدا اصل وجودتان برپایه ی عوام بنا شده است .عزیز من اگر عوام نبودند که تو اکنون این جا نبودی .در ابتدای متن ایشان به قسمتی از گفتگوهای مردم اشاره کردند و آن به این دلیل بود که مطلب جلوه ی دیگری به خود بگیرد یا از نویسندگی و نوشتن چیزی نمیدانی یا....برادر محترم من ! نظر شما گرامی است اما این نحوه ی گفتارتان و اینکه با مسائل به گونه ای کودکانه برخورد می کنی درست نیست . از ابتدا تا انتهای مطلبت فقط اتهام وارد کردی و بس. برای امثال شما متاسفم . حال که یک نفر پیدا شد و بدون توهین و البته بدون متهم کردن کسی درباره ی اخبار شهر نظر شخصی اش را بیان کرد ، شما این گونه برخورد می کنی ؟؟
بیخود نیست که رامسر پیشرفت نمی کند و درجا میزند .من این متن را برای حمایت از نویسنده و یا هرکس دیگری ننوشتم.فقط برای حمایت از تفکر خودم نوشتم چون حس کردم با این حرفهایی که شما زدید به تفکر من هم توهین شد .شما را به خدای بزرگ و بخشنده می سپارم

=====================

مسئول محترم وبلاگ رامسرنیوز ، لطفاً نظر مرا هم در جواب آقا یا خانم "کال نخود" منتشر نمائید. باشد که در برخورد آراء و افکار متفاوت نتیجه ی بهتری به دست آید .
                                                   
با تشکر
سلام علیکم
-
برادر یا خواهر عزیز
کمی تحمل خود را بالا ببرید ، یادتان باشد تحمل وقتی موضوعیت پیدا می کند که کسی مخالف شما نظری بدهد وگرنه تحمل موافق که معنا ندارد! در ثانی شما مطالب دکتر وحیدی را حق دانسته اید ولی به ذهن خوانی و غیب گویی متوسل شده اید . ثالثاً خود را در جای حضرت علی (ع) نشانده اید که از نیات افراد به لطف حضرت حق ( جل و علی) آگاه بود ، شما کجا و مولای متقیان کجا ؟؟؟
رابعاً دهان مردم را که نمی شود بست ، شما می دانید که در این چند روز مردم همه ی این حرفها را گفته اند .خامساً این موضوع چه ربطی به فتنه و سرانش دارد ؟ اتفاقاً با مطرح شدن سخنان منتقدان دلسوز آتش همه ی فتنه ها خاموش خواهد شد و برعکس با اظهار نظراتی خام و نپخته شبیه آن چه شما فرموده اید فتنه های دیگری سربرخواهد آورد .سادساً چرا با تهدید ایشان و تحریک دستگاه های امنیتی و قضایی می خواهید صداهای مخالف را خفه کنید ، شما بهتر می دانید که امثال دکتر وحیدی سابقه ی مشخصی دارند و اگر هم مشکلی بود نیازی به توصیه ی شما نیست و دستگاه های مسئول خود اقدام خواهند کرد . ایشان فردی مذهبی نیست که هست ، سابقه ی جبهه و جنگ ندارد که دارد ، تاکنون برای کسی مشکلی ایجاد نکرده و درحال خدمت گزاری به مردم است....سابعاً این دست نوشته ی شما نشان می دهد که هنوز کال هستید . خواهش من این است کمی پخته تر به موضوعات نگاه کرده که این امر مسلماً به نفع کشور و نظام خواهد بود . پوزش مرا بپذیرید دوست عزیز ...

===========================

جناب رامسر نیوز
حال شما نیز جوابیه به مطلب کال نخود را نیز منتشر کنید تا وظیفه تان را به نحو احسن به انجام رسانده باشید
بنده خدا
چرا دم از مولا می زنی در حالی که از علی فقط نامی بیش نفهمیدی و بس
برادر
علی ای شما دم از ان می زنید ببینید در جنگ خوارج چگونه بود و با سران خوارج چه کرد
مگر عایشه دشمن علی نبود؟
می دانی پس از شکستش با عایشه چه کرد؟
می دانی یا برایت بگویم
می دانی چرا علی سر در چاه فرو می برد ؟
می دانی یا بگویم
بوی تحجرت فضا را الوده کرده و چه درست شهید دکتر شریعتی در وصف شماها گفته است که ؛چه زشت است وقتی در جایی جز پلیدی نمی بینی؛
عزیزم فرضا که اصلاحات را خفه کرده اید وبا ریشه هایش چه می کنید؟
اگر دوس داشتی مطالب کوبنده تری برای جواب دارم
الان نمی تونم کاش یه ایمیل می ذاشتی تاجواب بدم بهت
کاش رامسر نوشت فیلتر نمی شد
هم اطلاعات مقصر است و هم شورا و هم مسولین شهری
همه مقصرند
من به رامسر نوشت هم گفتم نیازی به تشکر از اطلاعات نیست
گرفتن دزد در یک شهر شرم اور است حال که بخواهی از برادران به اصطلاح ... تشکر هم بکنی که اقا دمت گرم دزد گرفتی تو شهرمون
سرت سلامت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد