رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

جاده دو طبقه نور تا رامسر اجرایی و عملیاتی می‌شود

 

جاده دو طبقه نور تا رامسر اجرایی و عملیاتی می‌شود

سرپرست وزارت راه و ترابری:
جاده دو طبقه غرب مازندران امسال اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست وزارت راه و ترابری گفت: تا پایان شش ماه نخست سال جاری جاده دو طبقه نور تا رامسر اجرایی و عملیاتی می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، علی نیکزاد در جلسه شورای مسکن استان مازندران که در بندر نوشهر برگزار شد، افزود: احداث این جاده که به طول 120 کیلومتر است و در طبقه پایین راه آهن دو بانده و در بالا سه باند آسفالته را شامل می‌شود نیازمند 2 هزار و 600 میلیارد تومان است.
وی همچنین با بررسی مصوبات شورای مسکن مازندران در سال 89 به صورت بند به بند از اجرایی شدن راه دسترسی سینواچشمه تا پایان خرداد ماه، کمربندی نوشهر و چالوس تا پایان مردادماه، احداث آسفالت تمام روستاهای بالای 50 خانوار در مازندران تا پایان سال 90، بزرگراه تنکابن به رامسر تا پایان مردادماه خبر داد.
وزیر مسکن و راه ترابری درباره راه دسترسی بندر نوشهر نیز یادآور شد: برای آزادسازی 850 متر از باغ اکولوژی نامه‌نگاری‌های نهایی با وزارت جهاد کشاورزی صورت می‌گیرد و به صورتی این بخش آزاد‌سازی میشود.
وی همچنین با اشاره به اعتبار 4 میلیارد تومانی برای تکمیل پل تقاطع چالوس بیان داشت: با اختصاص این اعتبارات پل تا نیمه مردادماه جاری مورد بهره برداری قرار میگیرد.
وزیر مسکن و شهرسازی همچنین از افتتاح بیمارستان فوق تخصصی چالوس تا پایان سال 90 خبر داد و خاطرنشان کرد: بعد از تکمیل این بیمارستان برای تجهیز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد.
وی همچنین به وضعیت خوب مسکن مهر در مازندران اشاره کرد و گفت: با همکاری بانک‌های عامل رونق ساخت و ساز را در استان مازندران شاهد هستیم.
نیکزاد بیان داشت: بهره مندی تمامی متقاضیان مسکن روستایی و شهرهای بالای 25 هزار نفر از وام 10 میلیون تومانی با سفته زنجیره‌ای مشکل افراد را در دریافت وام کاهش داده است و به صورت کامل در مازندران اجرایی میشود.
استاندار مازندران نیز در این جلسه بر لزوم تسریع در روند ساخت آزاد راه تهران شمال تاکید کرد.
سید علی اکبر طاهایی تصریح کرد: اتمام مسیر کمربندی نوشهر و چالوس و تنکابن - رامسر با توجه به قدمت بیش از 10 سال پروژه‌ها از اولویت‌های حوزه راهسازی غرب مازندران است و احداث جاده ساحلی کنارگذر رامسر، کمربندی چمستان - نور از جمله دیگر طرح‌های نیمه تمام استان است که نیازمند تدابیر ویژه مسئولان در تسریع در روند ادامه کار آنهاست.
انتهای پیام/ل20/ح

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد