رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

سقف پروازی ایرباس برای فرودگاه رامسر تایید شد

  

سقف پروازی ایرباس برای فرودگاه رامسر تایید شد

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کشور:
سقف پروازی ایرباس برای فرودگاه رامسر تایید شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کشور گفت: سقف پروازی ایرباس برای فرودگاه رامسر تایید شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محسن اسماعیلی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند پیشرفت فیزیکی پروژه احداث باند فرودگاه رامسر در جمع خبرنگاران افزود: مازندران با دارابودن سه فرودگاه فعال از جمله استان‌های شاخص در زمینه ترانزیت هوایی است.
وی اظهار داشت: با توجه ویژه‌ای که در سفرهای استانی هیئت دولت به فرودگاه رامسر شده، فعالیت‌های بسیار خوبی در زمینه عمرانی در این فرودگاه در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کشور با اشاره به اینکه این فرودگاه از ظرفیت گردشگری برخورداراست، ادامه داد: با کامل‌شدن تجهیزات جانبی این فرودگاه می‌توان حضور گسترده‌تر توریسم داخلی و خارجی را شاهد باشیم.
وی با بیان اینکه 54 فرودگاه فعال در سراسر کشور وجود دارد، تصریح کرد: فرودگاه رامسر از جمله فرودگاه‌هایی است که مورد توجه رئیس جمهور است و در سال گذشته 200 میلیارد ریال برای آن اعتبار تخصیص داده شده است که بیش از 70 درصد آن برای انجام عملیات عمرانی و اجرایی تحویل مسئولان ذیربط داده شده است.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کشور با اشاره به اینکه در سال جاری با توجه به نگاه ویژه دولت به توسعه فرودگاه رامسر خاطرنشان کرد: همچنین حدود 400 میلیارد ریال اعتبار برای تامین تجهیزات ناوبری، حفاظتی، سالن ترانزیت، ترمینال مسافربری و ... در نظر گرفته شده است که امیدواریم با اختصاص این اعتبار ملی در آینده نزدیک شاهد افتتاح فرودگاه بین‌المللی رامسر باشیم.
اسماعیلی همچنین از افزایش سقف پروازی فرودگاه رامسر خبر داد و بیان داشت: سقف پروازی ایرباس برای این فرودگاه تایید شده است ولی با توجه به بازدید رئیس دفتر رئیس جمهور و تاکیدات وی قرار بر این شد تا سقف پروازی این فرودگاه افزایش یابد.
انتهای پیام/ل30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد