رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

وزیر مسکن و شهرسازی تا ساعتی دیگر وارد رامسر می شود

  

وزیر مسکن و شهرسازی تا ساعتی دیگر وارد رامسر می شود

نیکزاد:
بسته حمایتی اجاره بهای مسکن ابلاغ شد
ساری - خبرگزاری مهر: وزیر مسکن و شهرسازی از ابلاغ بسته حمایتی اجاره بهای واحدهای مسکونی کشور طی روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار در چالوس، علی نیکزاد در حاشیه سفر به استان مازندران در جمع خبرنگاران در چالوس افزود: توافق نهایی برای ابلاغ بسته حمایتی با اتحادیه مشاوران املاک انجام شده و در حال عملیاتی شدن است.

وزیر مسکن و شهرسازی در ادامه با اشاره به اینکه امسال سال شکوفایی مسکن مهر در کشور خواهد بود، تصریح کرد: دو میلیون و 600 هزار واحد مسکونی سال جاری در کشور احداث می شود.

نیکزاد افزود: 970 هزار واحد از این ساختمان‌ها در شهرهای بالای 25 هزار نفر، 270 هزار واحد در شهرهای بزرگ، 240 هزار واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر، 250 هزار واحد در بافت‌های فرسوده و 80 هزار واحد در روستاها احداث می‌شود.

وی بیان اینکه سیاست حمایتی دولت در سال جاری به احداث پروژه‌های مسکن مهر تداوم خواهد یافت افزود: 140 هزار واحد شهری و 65 هزار واحد روستایی مازندران در سال جاری مقاوم سازی و نوسازی می‌شوند.

نیکزاد با اشاره به اینکه سال 90 سال شکوفایی مسکن مهر در کشور خواهد بود افزود: هم اکنون پروژه‌های مسکن مهر در استانهای کردستان و ایلام به بهره برداری رسیده و استان‌های اصفهان، سمنان، مازندران، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و بسیاری دیگر از استانهای کشور در نوبت افتتاح این پروژه‌ها قرار دارند.

وزیر مسکن و شهرسازی در پایان به مردم چالوس قول داد با تخصیص اعتبار 100 درصدی به دانشگاه علوم پزشکی مازندران این پروژه را تا دهه فجر امسال به بهره برداری برساند.

وزیر مسکن و شهرسازی تا ساعتی دیگر از پروژه‌های مسکن مهر شهرستان‌های تنکابن و رامسر بازدید خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد