رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بهسازی جواهرده رامسر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور

 

بهسازی جواهرده رامسر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور

در سال 89/
31000 واحد مسکونی در روستاهای مازندران بهسازی شد
ساری - خبرگزاری مهر: مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران از بهسازی، 31 هزار و 500 واحد مسکونی روستایی طی سال گذشته از اعتبارات این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید هاشمی پیش از ظهر شنبه در دیدار مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با نماینده ولی فقیه در استان در ساری افزود: طی سالهای 80 تا 84 برای 103 هزار واحد مسکونی روستایی، تسهیلات بهسازی پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین یک میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به روستاییان بی بضاعت برای بهسازی و نوسازی مسکن روستایی اختصاص یافته است.
 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با اشاره به اینکه بهسازی هفت هزار و 778 خانوار مسکونی نیمه تمام در روستاهای استان در دستور کار این نهاد قرار گرفته است تصریح کرد: هزار و 600 کاردان فنی، مسئولیت نظارت بر ساخت و سازهای روستایی را برعهده دارند.
 
هاشمی با بیان اینکه بهسازی بافت های با ارزش روستایی در کندلوس چالوس و جواهرده رامسر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و استان انجام شد یادآور شد: هم اکنون این فضاها، به مناطق نمونه گردشگری و تفرجگاهی گردشگران کشور مبدل شده است.
 
وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه متولی اصلی عمران روستاهای کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است افزود: هزار و 600 روستا از سه هزار و 200 روستای مازندران دارای طرح هادی مصوب هستند.
 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه 97 درصد روستاهای بالای 100 خانوار مازندران دارای طرح هادی مصوب هستند اظهار داشت: سال گذشته تهیه طرخ هادی برای 84 روستای مازندران انجام شده است.
 
هاشمی از صدور 181 هزار و 822 جلد سند مالکیت برای روستاییان مازندران طی سالهای 80 تا 88 خبر داد و گفت: 22 هزار و 39 فقره سند مالکیت سال 89 برای روستاییان مازندران صادر شد.
 
مازندران سه میلیون نفر جمعیت دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد