رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس اداره کار و امور اجتماعی رامسر به آمل رفت

 

رئیس اداره کار و امور اجتماعی رامسر به آمل رفت

فرماندار آمل:
25 هزار شغل جدید در آمل ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: باید در سال جاری 25 هزار شغل جدید در این شهرستان ایجاد شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، بیان داشت: باید با توجه به نامگذاری امسال به نام جهاد اقتصادی از سوی رهبر انقلاب تمهیدات ویژه‌ای درباره مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال اندیشیده شود.
وی با اشاره به اینکه بازدیدهای مستمر و خوبی را از کارخانجات و مراکز تولیدی شهرستان داریم، افزود: شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های اشتغالزایی و توسعه آن باید در راس امور قرار گیرد و سعی داشته باشیم با حفظ نگهداشت فضاهای ایجاد شده در فکر موقعیت‌های جدید کار باشیم.
فرماندار آمل تصریح کرد: حدود 13 هزار نفر از 101 هزار و 28 سهمیه استانداری در کارگروه اشتغال برای این شهرستان تعریف شده که شهرستان آمل با در اختیار گرفتن این رقم در سال جدید در بحث اشتغال بیشترین سهم را در بین شهرستان‌های مازندران دارد.
فرماندار آمل با اعلام اینکه نرخ بیکاری در این شهرستان 9.5 درصد است، یادآور شد: انتظار داریم در سال جدید 25 هزار شغل در آمل ایجاد شود و با پیگیری‌های لازم به فکر تحقق این مهم هستیم.
وی ادامه داد: آمل سومین شهرستان در سطح مازندران است که نرخ بیکاری زیر 10 درصد داشته و باید این درصد نیز کاهش یابد.
رئیس اداره کار و امور اجتماعی آمل نیز در این نشست یادآور شد: باید در سال جدید ایجاد اشتغال از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان باشد.
رمضانی که یک هفته‌ای است به جای نیازآذری از اداره کار رامسر به آمل آمده بیان داشت: باید کارفرمایان و کارگران نمونه ادارات و نهادها در روز جهانی کارگر تجلیل شوند.
وی افزود: در 10 اردیبهشت ماه در همایشی از کارگران و کارفرمایان نمونه آمل تقدیر شده و همچنین در تلویزیون شهری پیام تبلیغاتی به مناسبت گرامیداشت این روز بزرگ پخش خواهد شد.
انتهای پیام/آ30/ک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد