رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مهندس برزین رئیس سازمان می شود؟

مهندس برزین رئیس سازمان می شود؟

=========== 

قسمتی از نامه: جمعی از فعالان بخش خصوصی در صنعت گردشگری به رئیس جمهوری: 

============================

زمانی که جمهوری اسلامی ایران موجودیت یافت و بر اساس آن برنامه های توسعه و پیشرفت مملکت یکی پس از دیگری طراحی شد و به اجرا رسید کمتر کسی می توانست تصور کند که پس از 32 سال دست آوردهای عظیم و گسترده ای که اکنون همه شاهد آنند ظهور و ثبوت یابد و همه ممالک جهان را به تحیر وادارد و این نتایج هیچگاه  بدست نمی آمد مگر با تلاش و پشتکار مدیران و در راس آنها سران قوای سه گانه و رهبری و از خودگذشتگیهای مردم شریف ایران.

اگر سالهای شکوفایی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی را به چند دوره تقسیم کنیم بدون تردید سرآغاز یکی از دوره های آن را می توان دولت نهم دانست.

با شروع فعالیتهای دولت نهم و مدیریت عالی دکتر محمود احمدی نژاد و همراهی یارانش افق تازه ای از توسعه و پیشرفت در زمینه های مختلف پدیدار گشت و امید به آینده و میل به زندگی در میان اقشار مختلف جامعه افزایش یافت.

این موضوع به اندازه ای روشن و قابل لمس است که علاوه بر دوستان مخالفان نیز به آن معترفند و در مقابل عظمت دست آوردهای دولت نهم متحیر مانده اند و کیست که نداند یکی از دستگاههای مطرح که بیشترین نقش را در موفقیت دولت نهم داشت و باعث شد تا بار دیگر مردم در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری با اکثریت قاطع به دکتر احمدی نژاد رای دهند، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بود که مدیریت عالی آن بر عهده مهندس اسفندیار رحیم مشایی قرار داشت.

سازمان مذکور که فعالیتهای آن بسیار حساس و محرک اصلی حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی می باشد با ایجاد جریان و موجهای مثبت و کارآمد در اجتماع مردم و مسئولان پیشتاز حرکت به سوی پیشرفت و توسعه پایدار کشور شد و در زمینه های مختلف بویژه تهاجم فرهنگی بیگانگان در خط مقدم جبهه مقابله ایستاد.

معرفی چهره واقعی ایران به جهانیان و مقابله با تبلیغات مسموم بدخواهان این مرزوبوم از طریق فعالیتهای ستاد تبلیغات و نمایشگاههای سازمان هیچگاه فراموش شدنی نیست. عملیات سم زدایی در قالب معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری و فرصتهای بی شمار سرمایه گذاری در سطوح بین المللی آنگونه که باعث سرافرازی مردم ایران بویژه ایرانیان خارج از کشور گردید به اندازه ای چشمگیر بود که رئیس جمهوری محترم بارها در باره آن سخن گفت و عوامل برنامه ریزی و اجرایی آن را مورد تشویق قرار داد.

رشد کم سابقه و بعضا بی سابقه شاخصه های مربوط به حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و به تبع آنها رونق فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در کشور مرهون طراحی زیبا و پرمحتوای ویترین سازمان که همانا ستاد تبلیغات و نمایشگاهها می باشد بوده است و اثربخشی فعالیتهای تبلیغاتی و نمایشگاهی در داخل و خارج از کشور بر افکار و اندیشه های مخاطبان باعث خلق مجموعه ای از گرایشها، ستایشها و در نهایت جاودانگی حرکت عظیمی شد که در راس آن دکتر احمدی نژاد قرار داشت و این در حالی است که در نقطه مقابل می توانست گریزها، ستیزها و نابودی جریان را بدنبال داشته باشد.

مهندس محمد حسین برزین که از ابتدای دولت نهم مدیریت عالی ستاد تبلیغات و نمایشگاههای سازمان را بر عهده گرفت با جدیت و پشتکار مثال زدنی منشا اثرات فوق العاده ای شد که اشاره به همه موارد در گنجایش این نوشتار نیست.

برپایی نمایشگاههای متعدد در کشورهای مختلف و همچنین فعالیتهای ویژه تبلیغاتی برای معرفی هر چه بهتر و بیشتر ایران و توانبخشی سفارتخانه ها و دفاتر نمایندگی ایران در خارج از کشور به منظور ارائه اطلاعات گردشگری و فرصتهای سرمایه گذاری در قالب اقلام تبلیغاتی، برگزاری نشستهای متعدد با مقامات کشورهای خارجی و تلاش برای معرفی چهره واقعی ایران بگونه ای که اکنون می توان ادعا کرد که مهندس برزین، چهره شناخته شده و پذیرفته شده از نگاه مسئولان گردشگری و دیگر مقامات مرتبط بسیاری از کشورهای جهان به حساب می آید و اگر بعنوان مدیر در راس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار گیرد خواهد توانست منشا تحولات داخلی و بین المللی در حوزه های سه گانه گردد.

البته کمتر کسی را می توان یافت که از ابعاد کمی و کیفی خدمات دستگاه تحت مدیریت مهندس برزین در طول پنج سال بی اطلاع باشد، بویژه ایرانیان خارج از کشور، اما توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که کلیه فعالیتها در جوی آرام و با پرهیز جدی از تبلیغ برای خود، صورت گرفت و این نکته از شاخصه های ارزشمند اخلاقی او بشمار می رود.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد