رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نوزدهمین همایش هماهنگی ارگان های دریایی کشور در رامسر

 

نوزدهمین همایش هماهنگی ارگان های دریایی کشور در رامسر

نوزدهمین همایش هماهنگی ارگان های دریایی کشور برگزار می شود
تهران - نوزدهمین همایش هماهنگی ارگان های دریایی کشور 13 و 14 اردیبهشت ماه در رامسر به همت سازمان حفاظت محیط زیست برگزار می شود.

"محمد باقر نبوی " معاون دریایی سازمان حفاظت محیط زیست روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا با بیان این مطلب افزود: ارگان های دریایی کشور با دراختیار داشتن بخش قابل توجهی از فعالیت های اقتصادی کشور در سالهای اخیر در مسیر رشد و پیشرفت قرار گرفته اند .
وی اظهار داشت: برگزاری منظم و سالانه همایش هماهنگی ارگانهای دریایی کشور فرصتی مناسب برای معرفی پیشرفت ها و بررسی چالش های موجود دراین بخش است .
نبوی گفت: " محیط زیست دریایی"‌، " ایمنی و امنیت دریانوردی " ، " رقابت پذیری در حوزه بنادر و حمل و نقل دریایی" و " چشم انداز بخش دریایی و بندری کشور باتوجه به الزامات توسعه دریامحور" از محورهای این همایش است.
وی خاطرنشان کرد : همچنین روش های فن آوری نوین سازگار با محیط زیست در توسعه مناطق دریایی ، فرصت ها و تهدیدات زیست محیطی خلیج فارس و دریای عمان و دریای خزر ، ضوابط ، دستورالعمل ، الزامات حوزه قوانین و مقررات ملی و کنوانسیون های منطقه ای و بین المللی در حوزه محیط زیست دریایی ، چالش های فراروی توسعه بنادر ، مناطق ساحلی و توسعه پایدار نیز از دیگر محورهای این همایش است.
معاون دریایی سازمان محیط زیست افزود:در این همایش مقالاتی در زمینه نقش نیروی انسانی در تامین و ارتقای ایمنی و امنیت بنادر و ناوگان دریایی ، راهکارهای مقابله با چالش دزدی های دریایی، راهبردهای کشور برای ایمنی و امنیت بنادر و ناوگان دریایی ، همکاری های ملی، منطقه ای و بین المللی در ارتقای ایمنی و امنیت بنادر و ناوگان دریایی ارایه می شود .
وی گفت: علاوه براین موضوعاتی همچون ضروریات، الزامات و چالش های فراروی اشتغال نیروی انسانی دریانورد و همچنین ضرورت تدوین سند ملی آموزش و پرورش نیروی انسانی ماهر و متخصص بندری و دریایی در همایش هماهنگی ارگان های دریایی کشور مطرح و بررسی می شود.
نبوی یادآور شد : ارایه دهندگان مقالات برگزیده، مهمان همایش خواهند بود و در مراسم پایانی این همایش با اهدای تندیس ، لوح تقدیر و جایزه نفیس از آنان تقدیر می شود .
علمی **9014** 1581

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد