رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مشکل کم آبی مشترکان رامسری رفع شد

 

مشکل کم آبی مشترکان رامسری رفع شد

مشکل کم آبی مشترکان رامسری رفع شد
ساری - خبرگزاری مهر: مدیر امور آب و فاضلاب متطقه رامسر گفت: مشکل کم آبی مشترکان رامسری برطرف شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام محمدپور اظهار داشت: شش هزارمتر مربع در سال گذشته، اصلاح و توسعه شبکه در این منطقه صورت گرفته است.

وی با اشاره به تکمیل پروژه مونیتورینگ شبکه رامسر گفت: جابجایی خط انتقال 500 میلیمتری جهت، تعریض جاده اصلی تنکابن به رامسر، نصب دیزل ژنراتور در محل مخزن 300 مترمکعبی و چاه شماره 9 و رفع مشکل کم آبی حدود هزار مشترک از دیگر فعالیت های انجام شده این امور در سال 89 است.

مدیر امور آبفای منطقه رامسر خاطرنشان کرد: نصب چهارعدد فیلتر شنی جنب مخزن هزار متر مکعبی کتالم به منظور راه اندازی خط انتقال 600 میلیمتری سد میجران و شروع عملیات جابجایی خط انتقال پل سایپا، لوله گذاری به طول 200 متر با قطر500 میلیمتر در این منطقه اجرا شده است.

رامسر غربی ترین شهرستان مازندران و گردشگرپذیرترین نقطه استان است که نیاز آبی این منطقه از سایر نقاط دیگر مازندران به واسطه تعدد گردشگران به وضوح احساس می شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:38

اینجانب اهل چپرسررامسر اقدام به احداث مسکنی در محوطه پدری خودنموده واز زمستان۸۸ بیش از ۱۵ ماه است که با معرفی شهرداری رامسر به اداره امور اب و فاضلاب رامسر تقاضای اشتراک اب نمودم ۰دراینمدت بمانند توپی سرگردان بین دو اداره یادشده در تردد بودم و پیگیریهای تقریبا روزانه منتج به نتیجه نشد وهنوز از این نعمت الهی و حق شهروندی خود محروم میباشم۰حال نمیدانم امار ارایه شده در گزارش اقای محمدپور /مدیریت محترم امور اب و فاضلاب رامسر انتزاعی و در فضای مجازیست یا واقعی عینیت دارد۰لازم بذکر است درتعریض کمربندی رامسر به محوریت رمک/چپرسر/ساداتشهر حدودهزارمترمربع از زمینهای ورثه پدری حقیر بدون هیچ چشمداشتی و اخذ امتیازومجوزی اهدا انباری به مساحت ۴۰مترمربع تخریب شده است۰ ابوهاشمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد