رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

جشنواره تکریم از دانش‌آموزان و فرهنگیان موفق و برگزیدگان رامسر

 

جشنواره تکریم از دانش‌آموزان و فرهنگیان موفق و برگزیدگان شهرستان رامسر

نخبگان خانواده آموزش و پرورش تجلیل شدند؛
تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور مطالبه جدی است

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه سازمان آموزش و پرورش مازندران نقش آموزش و پرورش در دنیای امروزی را نقشی راهبردی عنوان کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، مصطفی عابدی شب گذشته در سومین جشنواره تکریم از دانش‌آموزان و فرهنگیان موفق و برگزیدگان شهرستان رامسر، حائزان رتبه‌های کشوری و استانی که به همت مدیریت و شورای آموزش و پرورش در سالن آمفی تئاتر هتل رامسر برگزار شد با بیان اینکه تحول بنیادین بحث مهمی است که اکنون در آموزش و پرورش کشور مطرح است، افزود: آموزش و پرورش نیازمند یک تحول اساسی بوده و تکلیف اول آن شناختن استعدادهای دانش‌آموزان و هدایت صحیح آنان است.
وی اظهار داشت: با انجام تحول بنیادین، آموزش و پرورش در همه ابعاد خانه‌تکانی می‌شود و این خانه‌تکانی حتی شامل مبلمان‌های مدارس نیز می‌شود.
‌عابدی با اشاره به موفقیت آموزش پرورش مازندران در زمینه‌های مختلف در سطوح گوناگون خاطرنشان کرد: این موفقیت‌ها حاصل دلسوزی‌های فرهنگیان و همکاران آموزش و پرورش است.
وی با اعلام اینکه نقش آموزش و پرورش در دنیای امروزی نقش راهبردی است، تصریح کرد: آموزش و پرورش باید به توسعه پایدار رسیده و انسان‌هایی را تربیت کند تا با توانایی بالا و بلوغ فکری و اجتماعی بتواند در آینده کشور سهیم باشد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامسر نیز گفت: یکی از مفاهیم و پدیده‌هایی که در هر جامعه وجود دارد بحث مربوط به ارزش‌ها است و ارزش‌ها اعم از فردی و اجتماعی از امور مهم جامعه بوده و همه در راستای دستیابی به آن تلاش می‌کنند.
محمدرسول حیدرپور افزود: برای رسیدن به این ارزش‌ها باید ابزارها و مکانیزم فراهم شود و یکی از این ارزش‌های اجتماعی که در هر جامعه وجود دارد بحث توسعه و پیشرفت است.
مدیر آموزش و پرورش رامسر ابزار توسعه و پیشرفت در هر جامعه را تربیت نیروی انسانی خلاق و متخصص توسط آموزش و پرورش دانست و ادامه داد: تلاش و فعالیت مردم در ابعاد مختلف آموزشی زمینه توسعه را فراهم می‌کند.
‌در پایان مراسم به دانش‌آموزان، فرهنگیان موفق و نخبگان شهرستان رامسر با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.
انتهای پیام/ل20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد