رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نیکنام:ساخت و ساز نباید طبیعت مازندران را مخدوش کند

 

نیکنام: 

ساخت و ساز نباید طبیعت مازندران را مخدوش کند

دبیر مجمع نمایندگان مازندران:
ساخت و ساز نباید طبیعت مازندران را مخدوش کند

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع نمایندگان مازندران گفت: ساخت و ساز و توسعه بافت‌ها نباید سبب از بین رفتن طبیعت مازندران شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، ابوالفتح نیکنام صبح امروز در نخستین همایش جهاد اقتصادی مازندران بیان داشت: کشورمان دارای توان بالقوه و دانش مورد نیاز برای شکوفایی است.
وی تصریح کرد: یکی از معیارهای تشخیص موفقیت، نقش تولید ناخالص ملی آن منطقه است که قابل اندازه‌گیری و مقایسه زمانی است که روشن می‌شود تا چه اندازه به اهداف تعیین شده رسیده‌ایم و آیا موفق بوده‌ایم یا نه.
نماینده مردم تنکابن، عباس‌آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی با هشدار مبنی بر اینکه ایستادن و درجازدن برای ما و مردم ما جفاست و عقب ماندگی فاجعه تاکید کرد: ما باید به سوی تعالی و رشد گام برداریم و مقام معظم رهبری در پیام ابتدای سال، امسال را در تداوم اصلاح ساختار مصرف و تولید، همت و کاری مضاعف در راستای جهادی اقتصادی نامگذاری کردند‌.
نیکنام تصریح کرد: نامگذاری این سال با اطلاق نام جهاد رسیدن به خواسته دیرینه نظام مبنی بر خدمت به همه آحاد جامعه بوده است و ما باید با تلاشی الهی و اسلامی با نگاهی عدالت‌خواهانه به‌دور از انحراف در راستای تحقق این پیام گام برداریم و از زاویه‌ای به اقتصاد بنگریم که منافع عمومی را شامل می‌شود نه منافع عده‌ای خاص.
وی یادآور شد: در فرمایشات مقام معظم رهبری در این جهاد جایی برای رانت‌خواری وجود ندارد و سرمایه‌گذاری‌هایی که هیچ پیامد مثبتی برای عموم مردم ندارد و فقط صرف ایجاد حیات خلوت عده‌ای متمول که طبیعت استان را با ساخت و سازهای نابه‌جا مخدوش کند، نباید صورت گیرد.
فرماندار عباس‌آباد نیز درباره فرمان رهبر معظم انقلاب گفت: لازمه تحقق این فرمان رهبر بزرگوار کار جهادی است و برای رسیدن به این هدف حرکت به سوی عمل دور از حاشیه‌پردازی، پیشگامی دولتمردان برای جلوگیری از تحقق اهداف دشمنان، حرکت همه‌جانبه و جهادی، داشتن طرح و برنامه و پای کار بودن مردم و مسئولان و همچنین اتحاد و انسجام ملی است.
تقی خادمی اظهار داشت: به‌طور حتم آنچه موجب پیروزی ما در انقلاب و دفاع مقدس و همچنین گذر موفق از جریان‌های سیاسی مانند تحریم‌ها، هجمه‌ها و جریان‌های براندازی دشمنان بوده است روحیه جهادی بود.
وی افزود: اطمینان داریم با همین روحیه و اتحاد ملی در راستای پیام تاریخی مقام معظم رهبری در سال 90 بر اساس شاخص‌هایی که به مدیران اعلام می‌شود، در بعد اقتصادی نیز همانند سایر ابعاد که در سا‌ل‌های گذشته در آنها به موفقیت رسیدیم به نقطه مطلوب‌تری می‌رسیم.
خادمی در پایان گفت: این حرکت با روحیه جهادی مسئولان نظام و دولتمردان و مردم ولایتمدار تحقق می‌یابد.
انتهای پیام/ل20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد