رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

دفتر خبری صدا و سیما در غرب مازندران افتتاح شد

  

دفتر خبری صدا و سیما در غرب مازندران افتتاح شد

دفتر خبری صدا و سیما در غرب مازندران افتتاح شد

خبرگزاری فارس: دفتر خبری صدا و سیما در غرب مازندران امروز افتتاح شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، مدیرکل صدا و سیمای استان مازندران بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر خبری صدا و سیما در غرب مازندران گفت: این دفتر با همت و پیگیری‌های فرماندار شهرستان چالوس راه‌اندازی شد و نقش تاثیرگذاری در انعکاس خبری رویدادهای غرب استان خواهد داشت.
بهرام حمیدی بیان داشت: قبل از افتتاح این دفتر فیلم و گزارش‌های خبری از طریق خودروهای سواری به مرکز استان ارسال می‌شد اما از امروز از طریق ارتباطات شبکه‌ای در سریع‌ترین زمان ممکن برای پخش به استان ارسال می‌شود.
حمیدی اظهار داشت: با هماهنگی‌هایی که با فرماندار شهرستان چالوس انجام شده است استودیو خبر نیز در این مکان در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی و بهره‌برداری می‌شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران خاطرنشان کرد: این دفتر خبری شهرهای نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، تنکابن، عباس‌آباد و رامسر را پوشش می‌دهد.
فرماندار چالوس نیز در این مراسم گفت: مجوز صدا و سیمای استان مبنی بر افتتاح این دفتر در غرب استان نشان‌دهنده نگاه ویژه‌ای است که مدیرکل صداوسیما و معاونان آن نسبت به این منطقه دارند.
سید قدیر رضایی تصریح کرد: افتتاح این دفتر در واقع گامی موثر برای توسعه غرب استان است و از این به بعد شاهد اطلاع‌رسانی بیش از پیش رویدادها در اخبار استان خواهیم بود.
وی بیان داشت: تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا در اسرع وقت زیرساخت‌های راه‌اندازی استودیو خبر را نیز فراهم کنیم و شاهد افتتاح آن در این مجموعه باشیم.
رضایی از صرف هزینه 40 میلیون تومانی برای راه‌اندازی این دفتر از منابع شهرستانی خبر داد.
امام جمعه چالوس نیز در این مراسم گفت: راه‌اندازی دفتر خبری غرب استان نشان از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای است که این منطقه در صدا و سیما دارد.
حجت‌الاسلام محمد مهدی راشدی بیان داشت: افتتاح این دفتر امکان پخش اخبار منطقه را نیز بالا خواهد برد و نقش تاثیرگذاری در توسعه تمامی بخش‌های شهرهای غرب استان دارد.
وی در پایان گفت: در ابتدای سال 90 افتتاح این دفتر عیدی بسیار بزرگی بود که صدا و سیما به مردم غرب استان هدیه کرده است.
انتهای پیام/ز20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد