رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرودگاه رامسر و پروازهای ساری

 

فرودگاه رامسر و پروازهای ساری

سلطان پور خبر داد:
افزایش تعداد پروازهای هما در فرودگاه ساری
ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل هواپیمایی هما در مازندران و گلستان با اشاره به انجام فعالیتهای توسعه ای در فرودگاههای مازندران اظهار داشت: تعداد پروازهای هما در فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر سلطان پور عصر سه شنبه در نشست خبری مشترک مدیران کل شورای حمل و نقل مازندران در ساری افزود: شرکت هما یک نهاد دولتی بوده و برای رفاه حال گردشگران مازندران برنامه هایی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران سال 70 در فرودگاه ساری انجام شده است.
 
مدیرکل هما مازندران و گلستان با اشاره به اینکه تعداد پروازهای این شرکت در دولت هشتم، هفته ای هشت پرواز به مقصد تهران بوده است تصریح کرد: تعداد پروازهای فرودگاه ساری در دو سال اخیر به هفته ای چهار پرواز به تهران و دو پرواز به مشهد افزایش یافت.
 
سلطان پور با بیان اینکه مازندران یکی از هدف های پروازی هما برای توسعه پروازها بوده است یادآور شد: هم اکنون پرواز بندرعباس و شیراز با استقبال ویژه مسافران مواجه شده است.
 
 
وی با اعلام اینکه پرواز اهواز در وقفه ای حدود یک ماه در ایام نوروز لغو شده بود از راه اندازی مجدد پرواز ساری اهواز در استان خبر داد.
 
سلطان پور با بیان اینکه پرواز ساری کرمانشاه به واسطه برخی مشکلات محلی لغو شده است افزود: در صورت عدم استقبال مردم از پروازهای ساری به تهران، احتمال لغو یا کاهش پروازهای این مقصد دور از انتظار نیست.
 
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: برای افزایش آمد و شد بین مازنیها و هموطنان آذری زبان، در حال انجام مذاکرات برای ایجاد خط مستقیم پروازی ساری به تبریز هستیم.
 
مازندران دارای یک فرودگاه بین المللی ساری و دو فرودگاه نوشهر و رامسر است. 
===================================== 

مدیرعامل شرکت فرودگاهها از روند اجرایی پروژه های فرودگاه رامسر ابراز رضایت کرد

 

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور پس از بازدید از فرودگاه رامسر از روند اجرایی پروژه های این فرودگاه ابراز رضایت کرد.

بنابر گزارش روابط عمومی فرودگاههای مازندران محسن اسماعیلی گفت: توسعه فرودگاه رامسر به عنوان کار بزرگ ملی  نیازمند عزم ملی است.

رئیس هیات مدیره شرکت فرودگاههای کشور با اشاره به اینکه با برطرف شدن مشکلات مربوط به آسفالت، اراضی اطراف فرودگاه و موانع پروازی، پروژه تطویل باند فرودگاه در تاریخ مقرر به بهره برداری می رسد، افزود: این پروژه در آینده از حمایت مالی بیشتری برخوردار خواهد شد.

اسماعیلی ضمن تشکر از همه دست اندرکاران این پروژه گفت: هیچ پروژه ای در فرودگاههای کشور حتی در فرودگاه امام خمینی"ره" از حساسیت و دقت عمل و حجم کار پروژه فرودگاه رامسر برخوردار نیست.

وی با تاکید بر اینکه فرودگاه رامسر جزو زیباترین فرودگاههای کشور است و رئیس جمهوری آن را به مردم رامسر و تنکابن هدیه داده است ابراز امیدواری کرد پروژه های این فرودگاه تا قبل از هفته دولت در سال 90 به پایان برسد.

رئیس هیات مدیره شرکت فرودگاههای کشور در این بازدید از مدیرکل فرودگاههای استان مازندران ، رئیس فرودگاه رامسر و فرماندار این شهر قدردانی کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد