رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نیکنام،دبیر مجمع نمایندگان مازندران: از ساخت و سازهای بلندمرتبه

دبیر مجمع نمایندگان مازندران:
از ساخت و سازهای بلندمرتبه در سواحل جلوگیری شود
دبیر مجمع نمایندگان مازندران:
از ساخت و سازهای بلندمرتبه در سواحل جلوگیری شود

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: باید از ساخت و سازهای بلندمرتبه در سواحل جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ابوالفتح نیکنام بعداز‌ظهر امروز در جلسه ساماندهی سواحل مازندران که با حضور فرمانداران و شهرداران شهرهای ساحلی مازندران برگزار شد، اظهار داشت: ساحل دریا در تمام دنیا آزاد بوده و این وحشتناک است که در کنار دریا حصار وجود داشته باشد.
وی تصریح کرد: باید امکان استفاده از فضای ساحل را برای مردم برنامه‌ریزی کرد.
دبیر مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه هر کس به شمال می‌آید برنامه‌ریزی‌اش این است که از کوه، جنگل و دریا استفاده کند، افزود: عموماً کسانی که به مازندران می‌آیند، می‌گویند دریا دیده نمی‌شود.
نیکنام با بیان ورود 13 میلیون مسافر به مازندران خاطرنشان کرد: باید برای تعداد مسافری که به مازندران می‌آیند و قصد دارند از سواحل استفاده کنند، برنامه‌ریزی ‌شود.
نیکنام با اعلام اینکه در برنامه پنجم توسعه این نگاه دیده شده است، گفت: باید از ساخت و سازها در سواحل جلوگیری شود و نباید افراد قسمتی از دریا را به خود اختصاص دهند.
نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه 99 درصد مردم پس از زیارت از قم و مشهد به مازندران سفر می‌کنند، یادآور شد: فرمانداران و شهرداران ساحلی در این بخش تکلیف مضاعفی بر عهده دارند.
وی با اشاره به اینکه افرادی که به غرب استان مراجعه می‌کنند، برای استفاده از سواحل با محرومیت‌های زیادی مواجه هستند، تصریح کرد: باید از ساخت و سازهای بلندمرتبه در سواحل جلوگیری شود چون سواحل انفال مردم است و نباید طلوع تا غروب آفتاب سواحل برای افراد خاص باشد.
انتهای پیام/ز30/ح

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد