رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نماینده تنکابن و رامسر در مجلس:فرهنگ سهامداری در مازندران ایجاد

نماینده تنکابن و رامسر در مجلس:
فرهنگ سهامداری در مازندران ایجاد شود
نماینده تنکابن در مجلس:
فرهنگ سهامداری در مازندران ایجاد شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ سهامداری در مازندران باید ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ابوالفتح نیکنام بعدازظهر امروز در جلسه شورای اشتغال استان مازندران اظهار داشت: دلیل پایین بودن بهره بانکی در کشورهای پیشرفته جهان به خاطر این است که قیمت هر کالا را عرضه و تقاضا مشخص می‌کند.
وی تصریح کرد: بیشترین دلیل رشد کشورهای پیشرفته ارتقای فرهنگ سهامداری است و مردم به عنوان سهامداران کارخانه‌های تولیدی در حال فعالیت هستند.
نماینده مردم تنکابن و رامسر تاکید کرد: بیشتر تولیدات در کشورهای پیشرفته به پشتوانه خرید سهام رشد می‌کند و مردم برای مشارکت در امر تولید اقدام به خرید سهام شرکت‌های تولیدی می‌کنند.
وی خواستار ارتقای فرهنگ سهامداری در بین مردم شد و تاکید کرد: ترویج فرهنگ سهامداری در مازندران سبب افزایش اشتغال‌های پایدار می‌شود و نگاه مسئولان باید به سمت پویایی اقتصاد مردم باشد.
نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس با اشاره به حضور حدود 13 میلیون گردشگر در مازندران افزود: حضور متعدد گردشگران نوید‌بخش خوبی است ولی باید سازوکار مناسب در استان اندیشیده شود تا به نحو شایسته و مناسب از گردشگران در استان پذیرایی شود.
وی ادامه داد: مازندران بیشترین منابع و سرمایه خدادادی با انسان‌های توانمند را در اختیار دارد ولی در تولید ملی نقش کمتری دارد که این روند در استان نیاز به بازنگری ویژه دارد.
نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس تاکید کرد: نگاه اقتصادی در مازندران باید به صورت اصولی ایجاد شود و نقش مازندران در تولید ناخالص ملی با توجه به ظرفیت‌های ویژه‌ای که دارد افزایش یابد.
وی تاکید کرد: در معرفی سرمایه‌گذار در استان باید دقت مناسب انجام شود تا سبب ایجاد تخریب در مازندران نشود و هر سرمایه‌گذاری در مازندران باید با هدف ایجاد افزایش در تولید ملی ایجاد شود.
نیکنام در پایان خواستار برجسته‌ کردن نقش بیشتر مردم در سرمایه‌گذاری‌ها شد.
انتهای پیام/ز20/ح

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد