رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

کاهش مصرف بنزین سوپر و معمولی در شهرستان رامسر

 

 کاهش مصرف بنزین سوپر و معمولی در شهرستان رامسر

مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی غرب مازندران:
جایگاه‌های بنزین و سی‌ان‌جی غرب مازندران به 66 واحد رسید

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی غرب مازندران منطقه چالوس گفت: تعداد جایگاه‌های بنزین غرب مازندران به 40 و جایگاه سی‌ان‌جی این بخش به 22 نقطه رسیده است.


سید محمود طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس از افتتاح سه باب نقطه عرضه در یک ماه گذشته در غرب مازندران خبر داد.
وی بیان داشت: در یک ماه گذشته دو جایگاه بنزین و یک جایگاه سی ان جی افتتاح شد که با بهره‌برداری از آنها تعداد جایگاه‌های بنزین غرب مازندران به 40 و جایگاه سی ان جی این بخش به 22 نقطه رسیده است.
مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی غرب مازندران از مصرف 22 میلیون و 300 هزار لیتر بنزین در 20 روز گذشته در شهرهای غرب مازندران خبر داد.
طاهری تصریح کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد کاهش داشته است.
وی اظهار داشت: همچنین 2 میلیون لیتر بنزین سوپر در غرب مازندران به مصرف رسیده است.
طاهری ادامه داد: در مقایسه با مدت مشابه 16 درصد کاهش مصرف انواع فراورده‌های نفتی را شاهد بودیم که از این میزان بیشترین کاهش در مورد نفت‌گاز با 34 درصد و کمترین میزان به بنزین با شش درصد کاهش تعلق دارد.
وی خاطرنشان کرد: بیشترین کاهش مصرف در نفت‌گاز و نفت سفید در شهرستان‌های نوشهر و چالوس بوده است و بیشترین کاهش مصرف در بنزین سوپر و معمولی در شهرستان رامسر ثبت شده است.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی غرب مازندران منطقه چالوس تصریح کرد: در 20 روز گذشته 286 فقره بازدید عملیاتی، ایمنی و کنترل کیفی به منظور ارائه خدمات مطلوب در غرب مازندران صورت گرفته که حدود هفت بازدید از هر نقطه عرضه انجام گرفته است.
مازندران به دلیل وسعت جغرافیای دو شرکت پخش سوختف یکی در ساری و دیگری در چالوس دارد.
انتهای پیام/ل20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد