رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسر به عنوان مهم‌ترین مقصد گردشگران نوروزی در شمال کشور

  

عروس شهرهای ایران رامسر به عنوان مهم‌ترین مقصد گردشگران نوروزی در شمال کشور

معاون میراث فرهنگی مازندران خبر داد:
اقامت گردشگران نوروزی در مازندران 17 درصد رشد دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: اقامت گردشگران نوروزی در مازندران 17 درصد رشد دارد. 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدنقی کلانتری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: دور دوم سفرهای نوروزی با حضور بیش از 5/7 میلیون نفر در مازندران آغاز شد.
وی گفت: تاکنون 7 میلیون و 427 هزار و 491 نفر به مازندران وارد شده‌اند که از این تعداد 5 میلیون و 132 هزار و 649 نفر در استان اقامت داشتند.
وی از رشد 5/8 درصدی آمار ورودی و 5/16 درصد رشد در میزان اقامت گردشگران در مازندران خبر داد.
کلانتری گفت: در حال حاضر فضای گردشگری در استان آرام است و تاکنون گزارشی مبنی بر عدم هماهنگی و یا شکایتی درباره اماکن اقامتی، تفریحی و توریستی نشده است.  



وی با اعلام اینکه شهرهای ساحلی بیشترین میزبانی از گردشگران نوروزی مازندران را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: از بین تاسیسات اقامتی موجود در استان مازندران ویلاهای خصوصی و اماکن استیجاری بیشترین گردشگران ورودی به استان را پذیرش کرده‌اند.  


سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در پایان با اعلام اینکه عروس شهرهای ایران میزبان جمع میلیونی گردشگران نوروزی بوده است از رامسر به عنوان مهم‌ترین مقصد گردشگران نوروزی در شمال کشور یاد کرد.
انتهای پیام/ک30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد