رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

از اینکه رامسری هستم افتخار می کنم (ساحره میرابوطالبی)

 

از اینکه رامسری هستم افتخار می کنم (ساحره میرابوطالبی)

 ===================================

از دور و نزدیک خبر می رسد که در شهر ما فعل و انفعالاتی برای انجام فعالیت های انتخاباتی شروع شده است و قشرهای مختلف مردم در مهمانی های روزهای تعطیل عید نوروز در کنار صحبت های دیگر از انتخابات مجلس و نامزدهای احتمالی حرف به میان می آورند.

این اتفاق را باید به فال نیک گرفت زیرا مردم ما با تجارب ارزنده ای که از دوره های قبلی بدست آورده اند به این نتیجه رسیده اند که اگر بخواهند با آمادگی بیشتری به استقبال انتخابات آتی بروند باید از همین امروز نشست ها را برگزار کنند و ضمن گفتگو با همشهری های خود به اتفاق نظر قطعی برسند.

مجلس نهم را باید با چشم بازتری دید و برای فرستادن نماینده لایق تر از گذشتگان کار بیشتری انجام داد و این موضوعی است که همشهریان من خوب درک کرده اند و می روند تا با بررسی های موشکافانه تر افراد بهتری را بشناسند و به دیگران معرفی کنند تا شاید اینبار برایشان افسوسی نماند و خیالشان به مدت چهار سال راحت باشد و به انتخاب خود ببالند و به مردم دیگر حوزه های انتخاباتی بگویند که می توان با همبستگی و در کنار هم نشستن نماینده ای در شان مردم به مجلس گسیل داشت.

نمی شود در باره نماینده های دوره های اول تا هشتم چیزی گفت چون خاطر مبارک آنها و طرفدارانشان مکدر می شود و بهتر است بیشتر در باره کاندیداهای مجلس نهم سخن بگوییم تا به این سوال جواب بدهیم که باید چه کسی را انتخاب کرد و به مجلس فرستاد؟

مردان و زنانی که در آینده نزدیک خود را به مردم معرفی می کنند و از آنها می خواهند که به آنها رای دهند تا به مدت چهار سال نماینده مردم در مجلس شوند بخوبی می دانند که مردم ما زرنگی خاصی بدست آورده اند و مانند گذشته انتخاب نخواهند کرد و بهتر است از همین حالا روش کارشان را بدرستی انتخاب کنند و خود را آنگونه که هستند بنمایانند و وارد میدان شوند.

مردم شناختشان تغییر کرده و می خواهند با چشمان بازتر از گذشته دست به انتخاب بزنند.

می خواهید بدانید که مردم چقدر تغییر کرده اند باید افرادی که به آنها اعتماد دارید در میان مردم بفرستید تا از چند و چون قضیه شما را آگاه سازند.

بله اینبار در حوزه انتخابیه رامسر – تنکابن و عباس آباد شگفتی خواهیم دید. از ارتباط جوانان شهرستانهای سه گانه حوزه انتخابیه ما هم خبرهای خوشحال کننده ای بگوش می رسد که جا دارد از همه همشهری های عزیمان تشکر کنیم که با این درک بالا به استقبال انتخابات آینده می روند.

از یک موضوع هم نمی توان گذشت و آن ارتباط خوب جوانان با مسئولان مردمی شهرشان است که با جدیت با مسئولان می نشینند و در باره نامزدهای احتمالی صحبت می کنند و از آنها مشورت می گیرند.

من خوشحالیم را اعلام می کنم و به رامسری بودن خود می بالم و منتظر خبرهای بهتر از شهرمان می مانم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد