رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امینی: اقدام دولت فرانسه با ادعاهای آنان سازگاری ندارد

امینی: 

اقدام دولت فرانسه با ادعاهای آنان سازگاری ندارد

 ==============================

رامسرنیوز- شاهین امینی با بیان این مطلب در باره اتفاقی که برای کامران نجف زاده خبرنگار واحد مرکزی خبر در پاریس رخ داد گفت: 

وقتی در کشوری که داعیه آزادی بیان را در دنیا دارد این اتفاق می افتد دیگر چه حرفی برای آنان باقی می ماند؟ 

به گزارش رامسرنیوز وی گفت: رامسرنیوز با پیوستن به جمع معترضان رسانه ای این اقدام نسبت به اخراج نجف زاده ابراز تاسف دارد و از کسانی که مدافع غربی ها در این زمینه هستند خواست تا با پاسخگویی بموقع از این نوع مسائل از حیثیت موکلان خود دفاع کنند زیرا اقدام دولت فرانسه با ادعاهای آنان سازگاری ندارد.

وی افزود: البته به نظر من اقدام غیر منتظره ای هم رخ نداده است چرا که در گذشته دولت فرانسه با برخی از فعالان رسانه ای دیگر کشورها چنین برخوردی را انجام داده است اما این اتفاق از آن جهت قابل توجه بود که اینبار خبرنگار کشوری را اخراج کرده است که بطور دائم برای مردمش لالایی آزادی می خواند و باید به آنان گفت که با این لالایی هایی که در مورد آزادی دارید چرا خودتان خوابتان نمی برد؟ 

امینی گفت: امیدوارم اصحاب رسانه ای ایران فرصت را از دست ندهند و از این موضوع به نحو مطلوب استفاده کنند و ابعاد تاسف برانگیز این اقدام را به مخاطبان جهانی فرانسه نشان دهند. 

مدیر مسئول رامسرنیوز در پایان توصیه کرد: نجف زاده می تواند با اختصاص باکس ویژه در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نا گفته های خود را از فرانسه برای مردم ایران و جهان بیان کند تا همه با چهره واقعی برخی کشورهای مدعی آزادی آشنا شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد