رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رضایت گردشگران نوروزی رامسر

 

رضایت گردشگران نوروزی رامسر

معاون میراث فرهنگی مازندران:
ورود گردشگر نوروزی به مازندران از مرز 4 میلیون نفر گذشت

خبرگزاری فارس: معاون اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: ورود گردشگر نوروزی به مازندران از مرز 4 میلیون نفر گذشت.


نقی کلانتری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: بیش از 90 درصد مسافران نوروزی که به استان مازندران مسافرت کردند در غرب مازندران اسکان یافتند.
وی با بیان افزایش 50 درصدی ورودی مسافران در مقایسه با سال گذشته افزود: به دلیل بعد مسافت و نزدیکی به پایتخت، بیشترین مسافران نوروزی به مازندران از استان تهران است.
معاون اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه هشت کمیته با 60 اداره زیر مجموعه از 25 اسفند با ستاد تسهیلات سفر همکاری می‌کنند، تصریح کرد: تاکنون بیش از چهار میلیون مسافر برای گذراندن تعطیلات نوروزی وارد استان شدند.
کلانتری گفت: با توجه به افزایش 50 درصدی مسافران تاکنون مشکلی از بابت اسکان مسافران نوروزی نداشتیم.
وی اضافه کرد: با توجه به اجرای طرح ترافیک در مسیرهای ورودی و مدیریت صحیح مردم در بخش سوخت تاکنون در مقایسه با سال گذشته تصادفات در جاده‌ها کاهش یافت.
کلانتری افزود: 90 درصد ویلاهای استیجاری استان دارای کد شناسایی و شناسنامه هستند و 100 درصد ظرفیت‌های این ویلاها تکمیل شده است.
وی با بیان اینکه پارک‌ها، محل‌های نصب چادر، مساجد، امامزاده‌ها و مدارس با تجهیزات کامل آماده پذیرایی از مسافران هستند، تصریح کرد: بیشتر مسافران نوروزی در غرب استان از رامسر تا بابلسر اسکان یافتند.
معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه تاکنون هیچ واحد پذیرایی در استان پلمپ نشده است، گفت: تاکنون 60 فقره تخلف مبنی بر عدم رعایت نرخ در رستوران‌ها و محل‌های پذیرایی گردشگران گزارش شده است که با صاحبان این واحدها برخورد شده است.
کلانتری گفت: از 100 مهمان‌پذیر و رستوران نیز به دلیل رعایت قانون قدردانی شد.
وی افزود: بر اساس نظرسنجی از مسافران ورودی به مازندران، بیش از 90 درصد مسافران از نحوه پذیرایی، اسکان و تسهیلات نوروزی اعلام رضایت کردند.
کلانتری در پایان با اشاره به آمادگی کامل اعضای ستاد تسهیلات سفر در استان برای ارائه خدمات به نوروزی تصریح کرد: سال گذشته بیش از 10 میلیون و 800 هزار نفر استان مازندران را برای سفر نوروزی انتخاب کردند که امسال پیش‌بینی می‌شود این تعداد به بیش از 12 میلیون نفر برسد.
انتهای پیام/خ20/ک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد