رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رکورد شکنی رامسر در جذب گردشگران نوروزی

رکورد شکنی رامسر در جذب گردشگران نوروزی

تا پنجمین روز فروردین 90؛
مازندران رکورد خوبی در جذب گردشگر از خود به‌جا گذاشت

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: تاکنون مازندران رکورد خوبی در جذب گردشگر از خود به‌جا گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، نقی کلانتری عصر امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: استان مازندارن به‌دلیل وجود شاخصه‌های گردشگری مکان مناسبی برای اقامت مسافران نوروزی است.
وی با اشاره به نزدیکی مسیر مازندران برای استفاده از جلوه‌های طبیعی و خدادادی افزود: با توجه به محدودیت سوخت وسایل نقلیه و مدیریت آن توسط مسافران نوروزی، مازندران نزدیک‌ترین مسافت برای سپری کردن تعطیلات نوروزی استان است.
کلانتری اظهار داشت: پیش‌بینی شده است نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال‌های گذشته افزایش بیشتری از جهت ورودی مسافر داشته باشیم که این امر در طول پنج روز نخست تعطیلات نوروزی خود به‌روشنی مشهود است.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به افزایش 40 درصدی ورود گردشگران نوروزی نسبت به سال گذشته گفت: ورود مسافران نوروزی به مازندران تا این لحظه دارای یک رکورد بسیار خوب در سطح کشور است.
کلانتری با اشاره به اینکه بیشترین ورود مسافر از استان تهران و استان‌های همجوار به مازندران است، خاطرنشان کرد: بیشترین ورود مسافران نوروزی در منطقه غرب مازندران از شهرستان رامسر تا شهرستان بابلسر بوده است.
وی ادامه داد: مجموعه تاریخی فرح‌آباد ساری، بقعه میربزرگ آمل و عباس‌آباد بهشهر بیشترین مراجعه‌کننده را از حیث بازدید از امکان تاریخی داشته و همچنین تله کابین نمک آبرود و رامسر بیشترین بازدیدکننده را از لحاظ توریستی و تفریحی داشتند.
وی با اشاره به تکمیل 100 درصدی اقامتگاه‌های مازندران، یادآور شد: 100درصد از هتل، کمپینگ، متل، ویلای استیجاری، مدارس و چادرهای اسکان موقت که برای اسکان یک شب 630 هزار نفر مهیا شده اشغال شده است.
وی به اشاره به شعار‌ محوری و رهنمود ارزنده مقام معظم رهبری در سال جدید تصریح کرد: در سال جهاد اقتصادی همه باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم فرامین رهبر معظم انقلاب را به‌ویژه در صنعت گردشگری محقق کنیم.
وی یکی از راه‌های تحقق منویات مقام معظم رهبری را معرفی اماکن مذهبی، تاریخی و جاذبه‌های تفریحی و توریستی کشور عنوان کرد و گفت: باید برای عمل به شعار مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی مدون و موثری انجام دهیم.
انتهای پیام/خ20/ک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد