رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

9 میلی متر در رامسر باران بارید

 

9 میلیمتر در رامسر باران بارید                                                                                  

 

   تقویم روز 

 

 

 

 

ساری - خبرگزاری مهر: بارش شدید باران از عصر پنجشنبه در نقاط مختلف مازندران آغاز و سبب بارش 9 میلی متری باران در شهرستان رامسر شد.

به گزارش شامگاه پنجشنبه اداره کل هواشناسی مازندران، رئیس اداره پیش بینی ه‍و‌اش‍ن‍‍اس‍‍ی‌ م‍‍ازن‍در‌ان از ابرناک شدن هوای استان در روزهای اخیر خبر داد و گفت : 9 میلی متر باران در رامسر باریده است.
  
کیان خدیورافزود: بارش باران پراکنده در اغلب شهرهای مازندران در این مدت مشاهده شده که می توان به بارش باران پنج میلی متری در ساری و سه میلی متری در نوشهر نیز اشاره کرد.

خدیور بیان داشت: پیش بینی می شود در روزهای آتی، شاهد وضعیت جوی نیمه ابری در استان باشیم و مسافران نوروزی می توانند از مواهب طبیعی مازندران همچون جنگل و دریا بهره مند شوند.

پیش بینی می شود که از روز شنبه هفته آینده بر شدت ناپایداری وضعیت جوی در استان افزوده شود و شاهد افزایش ابر در مازندران باشیم.

روز گذشته مهمانان نوروزی در جاده های کوهستانی و سردسیر استان شاهد بارش خفیف برف بودند که این موضوع موجب کندی حرکت خودروها شده بود.

خبر دیگر اینکه فرمانده پلیس راه مازندران از لغزنده بودن جاده های مواصلاتی مازندران بر اثر بارش پراکنده باران در این روزها خبر داد.

سرهنگ جعفر محمدنژاد افزود: بارش شدید و مقطعی باران، سبب کندی تردد در محورهای کندوان، هراز و سوادکوه شده است.

وی با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی طی جمعه و شنبه در محورهای مواصلاتی مازندران اعمال می شود گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت در محور هراز از آب اسک تا گردنه امامزاده هاشم تا ساعت 24 جمعه ممنوع است.

محمدنژاد با بیان اینکه تردد انواع خودرو از سمت تهران به چالوس در روز جمعه با محدودیتهای ترافیکی میسور خواهد بود افزود: تردد در محور فیروزکوه به واسطه بارش پراکنده باران با کندی صورت می گیرد.

مازندران از طریق سه محور مواصلاتی سوادکوه، هراز و کندوان با پایتخت کشور در ارتباط است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد