رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس سازمان محیط زیست کشور در رامسر:6 تالاب مهم کشور ساماندهی می

 

رئیس سازمان محیط زیست کشور در رامسر:
6 تالاب مهم کشور ساماندهی می‌شود
رئیس سازمان محیط زیست کشور:
6 تالاب مهم کشور ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان محیط زیست کشور با اشاره به وجود شش تالاب مهم کشور گفت: برنامه‌ریزی اصولی برای ساماندهی تالاب‌های کشور در دستور کار قرار دارد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محمدجواد محمدی‌زاده بعدازظهر امروز در مراسم اختتامیه مجمع جهانی تالاب‌های آینده در رامسر افزود: نام رامسر و آرمانی که 40 سال قبل متجلی شد امروزه نیز در عرصه بین‌المللی خودش را نشان می‌دهد و باید مرکز هدایت، تلألؤ و نظارت آن همچنان رامسر باشد که با حمایت‌های رئیس جمهور و رحیم مشایی اعتبار لازم گرفته شد و ساختمان آن در حال ساخت است و امید است تا قبل از پایان سال میلادی به بهره‌برداری برسد.
وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در ایران اسلامی و استان مازندران و شهرستان رامسر بتوانیم گام‌های بلندی در راستای اهداف این مجمع برداریم.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور با اشاره به برنامه‌ریزی‌های لازم برای شش تالاب مهم کشور بیان داشت: با توجه ویژه رئیس جمهور به این مسئله ساماندهی‌های لازم تالاب‌ها را به زودی شاهد خواهیم بود.
رئیس سازمان محیط زیست کشور ابراز امیدواری کرد؛ با تجویز بهترین سناریو و نسخه حیات بخش تالاب‌ها وظیفه‌ای را که 40 سال بر دوش ما سنگینی می‌کند به نحو احسن انجام دهیم.
انتهای پیام/ی30/ب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد