رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مهندس رمضانی: اجرای ۲۶ پروژه در محورهای روستایی شهرستان رامسر

 

مهندس هادی رمضانی رئیس اداره راه و ترابری شهرستان رامسر:

اجرای ۲۶ پروژه در محورهای روستایی شهرستان رامسر

  رئیس اداره راه و ترابری شهرستان رامسر از اجرای ۲۶ پروژه در محورهای روستایی شهرستان رامسر با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.
مازندران - ایلنا:رئیس اداره راه و ترابری شهرستان رامسر از اجرای ۲۶ پروژه در محورهای روستایی شهرستان رامسر با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.
به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وترابری استان مازندران مهندس هادی رمضانی رئیس اداره راه و ترابری شهرستان رامسر با بیان این مطلب افزود: شهرستان رامسر به لحاظ شرایط آب و هوایی مناسب ، ساحلی بودن و وجود جنگل های انبوه و ... همواره یکی از نقاط مستعد جهت جذب گردشگر محسوب گردیده و این در حالی است که می توان با ایجاد راههای روستایی ایمن و مناسب در شهرستان ،گردشگران زیادی را جذب منطقه کرد.
وی در ادامه افزود : از این رو این اداره در سال جاری اجرای بیش از ۲۶ پروژه را درمحورهای روستایی این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال در دستور کار خود قرار داده است. مهندس رمضانی در ادامه ضمن اشاره به عملیات اجرایی پروژه های روستایی این شهرستان خاطر نشان ساخت : اکثر پروژه های اجرایی در محورهای روستایی رامسر در زمینه زیرسازی و آسفالت ، احداث پل و ابنیه های فنی می باشد.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان رامسر در خصوص پروژه های مهم روستایی این شهرستان نیز تصریح کرد: بهسازی و آسفالت راه روستایی توساکتی( ۵/۴کیلومتر ) _ بهسازی و آسفالت راه روستایی چورته _ گلین (۱۵ کیلومتر ) _ بهسازی و آسفالت راه روستایی پتک (۴کیلومتر ) بهسازی و آسفالت راه روستایی سپارده _ نارنه _ تمل (۱۰ کیلومتر ) و بهسازی و آسفالت راه روستایی نمکدره _ گاولیماک_ مازوباغسر ( ۷ کیلومتر ) از جمله پروژه های مهم راههای روستایی شهرستان رامسر می باشد.
شایان ذکر است از ۷۷۶۶ کیلومتر راه روستایی موجود در استان مقدار ۲۵۲ کیلومتر در شهرستان رامسر قرار دارد.
پایان پیام


1389/12/14 - 11:41:40
کد خبر : 183450  
نظرات 1 + ارسال نظر
آشنای غریبه شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 23:56 http://www.parsnarsis.blogsky.com

میهمانان رامسری شما فردا در راه شهرتان هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد