رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسر دوم شد

 

رامسر دوم شد

مسابقات والیبال پیشکسوتان بانوان مازندران به پایان رسید

خبرگزاری فارس: مسابقات والیبال پیشکسوتان بانوان استان مازندران شب گذشته در شهرستان آمل پایان یافت.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، در این مسابقات که به مدت دو روز در سالن کوثر شهرستان آمل برگزار شد، تیم آمل قهرمان شد.
نائب رئیس بانوان هیئت والیبال شهرستان آمل در حاشیه این رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه تیم رامسر به مقام دوم و تیم بابل به مقام سومی مسابقات والیبال پیشکسوتان استان دست یافتند، اظهار داشت: آمل بدون باخت در این رقابت‌ها قهرمان شد.
ملیحه جعفری صرافی با اعلام اینکه در این رقابت‌ها سه تیم به صورت دوره‌ای با هم بازی کردند، یادآور شد: تیم رامسر دو شکست و بابل سه شکست در این رقابت‌ها کسب کرد.
جعفری با بیان اینکه تیم‌های فریدونکنار و ساری در دقایق نهایی از این رقابت‌ها انصراف دادند، تصریح کرد: تیم آمل در این رقابت‌ها با صورت قاطع به قهرمانی رسید.
وی با تاکید بر اینکه در شهرستان آمل در رده بانوان تیم‌های والیبال در رده‌های مختلف فعالیت می‌کنند، افزود: تیم حجاب، تیم شهر، بزرگسالان و پیشکسوتان والیبال بانوان در آمل فعالیت می‌کنند.
نائب رئیس بانوان هیئت والیبال شهرستان آمل با اشاره به اینکه بیشتر تیم‌های آملی در سالن کوثر شهر تمرین می‌کنند، گفت: 15 مربی دارای کارت‌های رسمی در این شهرستان فعالیت می‌کنند.
جعفری با اعلام اینکه در لیگ والیبال بانوان استان 25 تیم حضور داشتند، افزود: پس از انجام بازی‌ها در چهار گروه هشت تیم و سپس چهار تیم به مراحل بعدی راه یافتند.
وی با بیان اینکه تیم آمل در لیگ والیبال بانوان استان مازندران جزو چهار تیم مرحله پایانی قرار گرفته است، اظهار داشت: این تیم هفته آینده به مصاف تیم بابل در بازی‌های نهایی این رقابت‌ها می‌رود.
انتهای پیام/ل20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد