رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسر در نخستین دوره رقابت‌های والیبال پیشکسوتان استان مازندران

 

رامسر در نخستین دوره رقابت‌های والیبال پیشکسوتان استان مازندران 

آغاز رقابت‌های والیبال پیشکسوتان مازندران؛
مازندران 7000 والیبالیست سازمان‌یافته دارد

خبرگزاری‌ فارس: رئیس هیئت والیبال استان مازندران از فعالیت 7 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در رشته والیبال در استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رقابت‌های والیبال بانوان پیشکسوت استان مازندران ظهر امروز در شهرستان آمل آغاز به کار کرد.
رئیس هیئت والیبال استان مازندران ظهر امروز در مراسم آغاز به کار این مسابقات با بیان اینکه این رقابت‌ها نخستین دوره رقابت‌های والیبال پیشکسوتان بانوان استان به شمار می‌رود، افزود: این مسابقات از امروز به مدت دو روز در سالن کوثر شهر آمل برگزار می‌شود.
معصومه قلی‌زاده با اشاره به اینکه شش تیم برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی‌ کرده‌اند، یادآور شد: عملا دو تیم به دلیل شرایط سنی نمی‌توانند در این رقابت‌ها حضور داشته باشند.
وی با اعلام اینکه در نخستین دوره رقابت‌های والیبال پیشکسوتان استان مازندران تیم‌های آمل، بابل، رامسر و بندپی بابل حضور دارند، یادآور شد: تیم‌های ساری و گرگان نیز پس از تعیین وضعیت وارد این رقابت‌ها می‌شوند.
قلی‌زاده با اعلام اینکه فدراسیون والیبال برای بازی‌های پیشکسوتان رده‌های سنی متولدین بالای سال‌ 45 را در نظر گرفته است، یادآور شد: این محدودیت عملا بسیاری از تیم‌های قادر به حضور در این رقابت‌ها نشدند.
وی با اشاره به اینکه به دلیل مناسبت این بازی‌ها در ایام دهه فجر باید هرچه زودتر این بازی‌ها را برگزار می‌کردیم، گفت: منتخبان این رقابت‌ها برای حضور در بازی‌های کشوری اردیبهشت ماه اعزام می‌شوند.
به گفته قلی‌زاده این رقابت‌ها به صورت دوره‌ای برگزار شده و تیم‌های اول تا و دوم کاپ و مدال دریافت می‌کنند.
وی همچنین با اشاره به فعالیت 7 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در رشته والیبال در استان مازندران افزود: از این تعداد 2 هزار و 770 والیبالیست زن در استان مازندران فعالیت دارند.
رئیس هیئت والیبال استان مازندراندر پایان با بیان اینکه در روزهای گذشته بازیکنان بانوان استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند، یادآور شد: در سوپر لیگ باشگاه‌های کشور نیز هفته آینده تیم کاله مازندران به دیدار حریفان می‌رود.
انتهای ‌پیام/خ20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد