رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مشایی افتخار رامسر و رامسری ها است

 

مشایی افتخار رامسر و رامسری ها است

================================================

مدتی است که برخی از خوانندگان رامسرنیوز که به نظر می رسد از مخالفان مهندس اسفندیار رحیم مشایی  باشند، با درج نظرات خود از تبلیغ این شخصیت دولتی کشور در «رامسر نیوز» معترض بوده و مراتب اعتراض خود را نیز با جملات تند ابراز کردند. 

مزید اطلاع این دسته از مخاطبان باید به اطلاع برسانیم: 

«رامسرنیوز» نخستین پایگاه خبری - تحلیلی شهرستان رامسر علاوه بر اطلاع رسانی خبری و تحلیلی مربوط به شهرستان رامسر رسالت مهم معرفی رامسری ها را نیز بر عهده دارد و همواره بر این عقیده است که رامسری ها با استفاده از این پایگاه می توانند با هم ارتباط مفید و موثری داشته باشند تا با هم اندیشی راههای توسعه این شهرستان مشهور در ایران و جهان را بپیمایند. 

مهندس اسفندیار رحیم مشایی، فارغ از وابستگی هایش به دولت و یا هر گروه و حزبی که می خواهد باشد، یک رامسری است و ما رامسری ها از کودکی او را می شناسیم و به شخصیت او ارج می نهیم. 

مشایی، افتخار رامسر و رامسری ها است و همه ما مفتخریم که او با نشان دادن لیاقت از خود، به مدارج عالی پرهیزگاری، رتبه های علمی و  جایگاه بالای کشوری نائل آمده است. 

«رامسرنیوز» وظیفه خود می داند که برای این رامسری موفق ارزش قائل شود و جایگاه وی را محترم بداند. 

ایشان همشهری ما هستند و همه رامسری ها به وجود او احترام می گذارند و به او افتخار می کنند. 

البته، ما آماده دریافت و انتشار نقدهای منطقی و دور از کینه توزی همه مخاطبان در باره ایشان هستیم و دوست داشتن ایشان مانع از پذیرش مطالب انتقادی در باره ایشان نخواهد بود. 

از همه مخاطبان «رامسرنیوز» قدردانی ویژه داریم که از گوشه و کنار کشور و جهان رسانه متعلق به خودشان را مورد لطف و توجه قرار می دهند و برای ما اخبار و مطالب مفید و قابل استفاده برای دیگر مخاطبان ارسال می کنند. 

برای همه شما عزیزان روزگار خوشی را آرزومندیم. 

ارادتمند شما: 

شاهین امینی

نظرات 1 + ارسال نظر
داریوش فریاد رامسر پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 16:08 http://yellramsar.blogfa.com

سلام افتخار و بالندگی است بر ما هر کجای دنیا هر کسی نام رامسر را سربلند و مطرح کند . چه مشایی باشد چه هرکس دیگر . برای همه رامسری ها آرزوی سلامتی و پیروزی دارم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد