رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

همایش «دانشجو و بصیرت» در شهرستان رامسر برگزار شد

 

همایش «دانشجو و بصیرت» در شهرستان رامسر برگزار شد

همایش «دانشجو و بصیرت» امروز با حضور 160 نفر از دانشجویان دختر دانشگاههای غرب استان مازندران در شهرستان رامسر برگزار شد.
مقدری، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان رامسر در گفت‌و‌گو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در ساری، با اشاره به لزوم بصیرت بخشی به دانشجویان در زمینه های سیاسی، اعتقادی و فرهنگی در راستای مقابله با جنگ نرم و مقابله با فتنه ها گفت: به این منظور همایش دو روزه «دانشجو و بصیرت» با حضور 160 نفر از مسئولان بسیج دانشجویی و همچنین بسیجیان فعال دانشگاهها، ویژه دانشجویان خواهر دانشگاههای غرب استان مازندران روزهای پنج شنبه و جمعه گذشته در اردوگاه هفت تیر رامسر برگزار شد.
 
وی در ادامه با بیان اینکه دور ماندن از آسیب های سیاسی و اجتماعی امروز، جز با بصیرت دینی امکان پذیر نیست، تاکید کرد: دانشجویان باید تلاش کنند تا با افزایش بصیرت در زمینه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین تبعیت از اوامر رهبری انقلاب در مقابل فتنه ها سربلند بیرون آیند.
 
لازم به ذکر است، این اردو  با حضور اساتید طرح ولایت با موضوعاتی از قبیل جریان شناسی سیاسی روز، مباحث عقیدتی و فرهنگی و همچنین تحکیم بنیان خانواده برگزار شد./انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد