رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مراسم معارفه فرماندار جدید رامسر

 

مراسم معارفه فرماندار جدید رامسر

استاندار مازندران:
دغدغه فرمانداران اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور باشد

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: در حال حاضر باید مهم‌ترین دغدغه فرمانداران اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور باشد.


سید‌علی اکبر طاهایی در حاشیه مراسم معارفه فرماندار رامسر در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر افزود: ثروت شهرستان رامسر علاوه بر زیبایی‌های طبیعی و خدادادی‌اش، سرمایه‌های انسانی برجسته و با استعدادی است که خود پرورش داده است که امروزه درخشش‌های چشمگیری در عرصه‌های علمی و فناوری دارند.
وی اظهار داشت: با تمام این دستاوردهای علمی و فناوری باز هم به مرحله اعلا نرسیده‌ایم زیرا رهبر معظم انقلاب سال سی و دوم انقلاب را سال همت مضاعف و کار مضاعف نامگذاری کرده‌اند و این یعنی باید تلاش مضاعف داشته باشیم که وظیفه و تکلیف سنگینی بر دوش ماست.
طاهایی ادامه داد: در دولت احمدی‌نژاد توجه خاص و ویژه‌ای به سرمایه‌های انسانی استان مازندران شده است و این افتخاری بس بزرگ است که در هیچ دولتی به اندازه این دولت به مازندران بها داده نشده است.
‌وی خاطرنشان کرد: اگر پذیرفتیم که مدیریم باید تلاش کنیم که از وقت مردم نزنیم هر چند جلسات نیز برای بررسی امور شهرستان و کار مردم است ولی بهتر است در بعد ازظهرها برگزار شود.
استاندار مازندران در ادامه با اشاره به پروژه‌های سفر سوم گفت: از محوری‌ترین دغدغه‌های ما در سفر سوم آزاد راه تهران چالوس بوده که پیگیری می‌شود.
طاهایی همچنین بیان داشت: در حال حاضر دغدغه تمام فرمانداران باید مصوبات ریاست جمهوری باشد.
‌وی افزود: شهرستان رامسر با جمعیت و امکانات 70 هزار نفری بسیار مشکل است که پاسخگوی ویژه مسافران باشد و این زیرساخت‌های خاص خود را می‌طلبد که باید اجرایی شود.
طاهایی بیان داشت: ما دستاورهای بالایی از انقلاب داریم و حداقل نتییجه آن این است که صهیونیست‌ها را دچار گیجی کرده است و خون شهریاری‌ها و علی محمدی‌ها اینجا نتایج خود را نشان داده است.‌
انتهای پیام/ل20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد