رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بازدید اعضای کانون مهندسی رامسر از پروژه ملی توسعه فرودگاه

  

اعضای کانون مهندسی رامسر از پروژه ملی توسعه فرودگاه این شهرستان بازدید کردند

رئیس کانون مهندسی رامسر:
مهندسان لیدر سازندگی کشورند

خبرگزاری فارس: رئیس کانون مهندسی رامسر مهندسان را لیدر سازندگی کشور دانست و گفت: مهندسان بازوان توانمند مسئولان در پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری و شهرسازی‌اند که باید از ظرفیت‌های موجود استفاده شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، در آستانه پنجم اسفند ماه روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندسی اعضای کانون مهندسی رامسر از پروژه ملی توسعه فرودگاه بازدید کردند.
در این بازدید که امروز انجام شد بیش از 40 نفر از مهندسان جوان شرکت داشتند.
اعضای کانون مهندسی رامسر از تمامی نقاط این پروژه از قبیل باند، استریپ، فضای ترمینال، پل، دیواره‌های حایل و ... بازدید کردند که رئیس کارگاه توضیحات کاملی از پروژه در اختیار مهندسان قرار داد.
رئیس کانون مهندسی شهرستان رامسر درباره این بازدید با تشکر از مدیریت فرودگاه و تمامی کسانی که شرایط این بازدید را فراهم کردند و همچنین تبریک روز مهندس به تمامی مهندسان گفت: کانون مهندسی شهرستان رامسر تاکنون پیشرفت‌های خوبی نیز داشته است.
علی امینی شاد با اشاره به ضعف‌های موجود گفت: قطعا کانون مهندسی با داشتن این پیشرفت‌ها ضعف‌هایی را نیز داشته است زیرا هیچ مدیریتی بدون ضعف نخواهد بود و همگی تلاش خواهند کرده تا این ضعف‌ها به حداقل ممکن رسیده و یا حتی صفر شود.
رئیس کانون مهندسی رامسر مهندسان را لیدر سازندگی شهر و کشور دانست و گفت: مهندسان بازوان توانمند مسئولان در پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری و شهرسازی‌اند که باید از ظرفیت‌های موجود استفاده شود.
این تصریح کرد: قطعا مهندسان امروز در آینده شهرداران و بخشداران و رؤسای ادارات زیرساختی شهر خواهند بود که باید تلاش کنیم در خانه خود که همان کانون مهندسی است با احترام هر چه تمام‌تر فعالیت کرده تا بتوانیم با استفاده از تجربیات همدیگر مفیدتر از همیشه به شهرمان و کشورمان خدمت کنیم.
وی در ادامه هدف از بازدید پروژه‌های عمرانی شهر از جمله فرودگاه را ارتقای کمی و کیفی سطح آگاهی مهندسان شهرستان دانست و گفت: بازدید از روند پروژه‌های عمرانی شهرستان رامسر چه به صورت شهرستانی و استانی و چه به صورت ملی جزء دستور کارهای مهم کانون مهندسی است چرا که بازدید از این پروژه‌ها می‌تواند در ارتقای سطح آگاهی مهندسان چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی نقش به سزایی داشته باشد.
وی افزود: این امر همچنین می‌تواند باعث آشنایی بیشتر مهندسان با نقاط ضعف و قوت پروژه‌ها شده که با برنامه‌ریزی‌های درست و اصولی و به مرور زمان از نقاط ضعف کاسته و به نقاط قوت می‌افزاید.
امینی شاد در ادامه این بازدیدها را باعث افزایش انگیزه پیمانکاران و مشاوران دانست و گفت: این باردیدها می‌تواند باعث روحیه بخشیدن به پیمانکاران و مشاوران شده تا رشد و توسعه سریع‌تر شهرها را به همراه داشته باشد.
رئیس کانون مهندسی شهرستان رامسر در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر مهم‌ترین بخش کاری فرودگاه تامین مصالح و مخلوط‌ها است که از استاندار، فرماندار، شهرداران، آب منطقه‌ای، محیط زیست، منابع طبیعی و تمام کسانی که در این امر می‌توانند مثمر ثمر باشند خواستاریم که در این بخش حمایت‌های لازم را داشته تا بتوانیم هرچه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری این هدیه بزرگ ریاست جمهوری به مردم شهرستان رامسر باشیم.
کانون مهندسی شهرستان رامسر به مدت هفت ماه است که با هیئت مدیره جدید که شامل علی امینی شاد، میثم اسدیان، مهندس جابر اشرفی، کوروش مجاوری، هومن هشمتی، امیر حلاجیان و مونا مسگران کریمی است،‌ فعالیت خود را آغاز کرده است.
انتهای پیام/خ10/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد