رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

چهارمین گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور در رامسر آغاز شد

 

چهارمین گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور در رامسر آغاز شد
چهارمین گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور آغاز شد

خبرگزاری فارس: چهارمین گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور در شهرستان رامسر آغاز شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، چهارمین گردهمایی راهنمایان گردشگری سراسر کشور از پیش از ظهر امروز با حضور 400 نفر از راهنمایان گردشگری کشور به مدت سه روز در رامسر در حال برگزاری است.
دبیر انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران در گفت‌وگو با فارس هدف اصلی این نشست‌ها را ایجاد هویت شغلی دانست.
آرش نورآقایی هدف اصلی این گردهمایی را ایجاد هویت شغلی دانست و گفت: 21 فوریه برابر با دو اسفند ماه سالروز جهانی راهنمایان گردشگری در دنیا است که ما از چهار سال قبل تصمیم گرفتیم که به نحوی این روز را جشن بگیریم که منجر به شکل‌گیری این گردهمایی ها شد.
وی افزود: سه گردهمایی قبلی به تریتیب در تهران، یزد و تبریز برگزار شد و امسال نیز شعر ما تنوع زیستی و مسئولیت بوده و ما جنگل‌های هیرکانی را در شمال داریم و همچنین در آستانه برگزاری جشن تالاب‌ها در رامسر هستیم که این گردهمایی را در مازندران و شهرستان رامسر برگزار شد.
وی بیان داشت: امسال بیش از 400 ‌شرکت کننده داریم که این تعداد در سال‌های قبل به ترتیب 180نفر، 230 نفر و 320 نفر بوده است که شاهد رشد چشمگیری بوده‌ایم.
وی افزود: راهنمایان گردشگری گوشه‌ای از بخش بزرگ گردشگری کشور است که می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد باید زیرساخت‌های گردشگری و پذیرش گردشگر را آماده کنیم.
نورآقایی تصریح کرد: ما نباید فکر کنیم که این تنها بناهای تاریخی هستند که باعث جذب گردشگر در منطقه می‌شود بلکه امروزه افسانه‌ها و اسطوره‌ها و همچنین غذاها و بازی‌های محلی هر منطقه‌اند که جاذبه محسوب می‌شوند.
انتهای پیام/م20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد