رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر: مگر بیشتر از مبارک برای کاخ سفید ارزش دارید؟

 

امام جمعه رامسر:

شما بدبخت‌ها مگر بیشتر از مبارک برای کاخ سفید ارزش دارید؟

امام جمعه رامسر:
سونامی حرکت اسلامی دشمنان را به کما فرو برده است‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: سونامی حرکت اسلامی در بیشتر کشورها دشمن را به کما فرو برده است.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت الاسلام عبدالرحمن باقرزاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان رامسر پس از آنکه نمازگزاران را به تقوای الهی سوق داد، افزود: هیچ عاملی برای شرافت و عظمت یک انسان بالاتر از تقوای الهی نیست.
وی اظهار داشت: در آستانه میلاد خجسته پیامبر اکرم (ص) و فرزند بزرگوارشان حضرت امام صادق (ع) هستیم که باید تلاش کنیم از چنین الگوهای خوب اسلام استفاده کنیم.
باقرزاده ادامه داد: خداوند پیامبر اکرم (ص) را نمونه و اسوه کامل معرفی کرده است و ما باید طوری زندگی کنیم که بیشتر از هر چیز کارها و اعمال ما به این سمت و سو هدایت شود.
وی در ادامه برخی از ابعاد زندگی حضرت محمد (ص) را تشریح کرد و بیان داشت: یکی از بارزترین ابعاد زندگی آن حضرت که مناسبت دارد با نام‌گذاری این سال همت مضاعف و کار مضاعف بوده است.
خطیب جمعه رامسر بیان داشت: ایشان از تنبلی و سستی بیزار بوده و بر دستان کارگر زحمت کش بوسه زده است.
وی با اشاره به برخی از روایات و بیان اهمیت کار و تلاش از دیدگاه حضرت رسول خاطرنشان کرد: نیاز نیست جوانان تحصیل کرده ما به دنبال میز و پست و مقام باشند، می‌توانند کارهای فکری، علمی و عملی داشته باشند.
باقرزاده تصریح کرد: ما درس‌های زیادی می‌توانیم از زندگی آن حضرت داشته باشیم، در آستانه آخرین ماه همت مضاعف و کار مضاعف قرار داریم که هر یک در حیطه کاری خود می‌توانند همت مضاعف و کار مضاعف داشته باشند و به جامعه خدمت رسانی داشته باشند.
وی افزود : هرچند امسال سال همت مضاعف و کار مضاعف نام گذاری شده است ولی این ضرورتی انکارناپذیر برای همه سال‌های ماست، برای اینکه ما بتوانیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم و دیگران محتاج ما باشند باید همت مضاعف و کار مضاعف داشته باشیم.
باقرزاده در ادامه مسائل روز را بیان داشت و گفت: 29 بهمن ماه سالروز قیام مردم تبریز را در پیش داریم که در چهلم شهدای قم واقع شده بود.
وی تاکید کرد: این‌چنین حرکت‌های بزرگی بودند که نقش بالایی در پیروزی انقلاب ایفا کرده است و به جای فرصت سوزی فرصت سازی کرده و در چهلم شهدای قم تظاهرات بعدی را راه‌اندازی کرده‌اند.
باقرزاده همچنین یادآورشد: 29 بهمن 70 شهادت حجت الاسلام سید عباس موسوی رهبر حزب الله لبنان بوده است و همچنین اول اسفند ماه را در پیش داریم که به مناسبت حمله جنگنده‌های رژیم بعثی و شهادت چند تن از جمله شهید محلاتی نماینده امام راحل در سپاه پاسداران، روز روحانیت و دفاع مقدس نام‌گذاری شده است.
وی افزود: در پیروزی انقلاب اسلامی همه قشرها نقش ایفا کرده‌اند که نقش روحانیت بسیار بارز بوده است و بی‌دلیل نیست که دشمن این همه توطئه علیه روحانیت می‌کند.
خطیب جمعه رامسر خاطرنشان کرد: دو توطئه بزرگ دشمن اسلام منهای سیاست و اسلام منهای روحانیت بوده است که امام هر دو را ناکام گذاشتند اگر روحانیت را از اسلام و یا سیاست را از اسلام بگیرند قطعاً ما شاهد چنین موفقیت‌هایی نخواهیم بود.
باقرزاده بیان داشت: در طول تاریخ روحانیت خون‌های زیادی داده است به طوری که به نسبت جمعیت صنف روحانیت بیشترین شهدای صنفی از صنف روحانیت بوده است و ما به خود می‌بالیم که این عمامه و لباس برای دفاع از اسلام و نظام به خون آغشته شود.
وی در ادامه اظهار تأسف کرد و گفت: اقلیتی نیز از این لباس سوء استفاده می‌کنند که امید است به سزای اعمال خود برسند.
امام جمعه رامسر در ادامه با اشاره به هفته وحدت گفت: امروزه دنیا فهمیده است که علت جبران عقب‌ماندگی‌ها و موفقیت‌های ایران اسلامی وحدت است و دشمن سرمایه‌گذاری می‌کند تا این وحدت انسجام را از ما گرفته و تفرقه ایجاد کند.
وی افزود: تجدید حیات اسلام در سایه وحدت است، همان طوری که انتظار داشته‌ایم بعد از 18 روز مقاومت سرافرازانه مردم مصر هم‌زمان با پیروزی انقلاب اسلامی حکومت فاسد مصر سرنگون شد،30 سال تمام از ظرفیت‌های ملت بزرگ مصر به نفع آمریکا استفاده کردند ولی این اراده ملت اسلامی مصر بوده است که بعد از 18 روز مقاومت حکومت دیکتاتور 30 ساله را سرنگون کرد و یک بار دیگر مردم نشان دادند که مشت در مقابل سلاح پیروز است و به دشمن نشان دادند که ملت مسلمانی که ایستادگی کنند می‌توانند در مقابل ملت‌ها به پیروزی برسند و هم اکنون تمام دنیا اعتراف کرده است که این نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است و امروز نیز شاهدیم که همان شعارها در لیبی، یمن ، بحرین و ... نیز شروع شده است.
وی افزود: این سونامی حرکت اسلامی دشمن را غافلگیر کرده و به کما فرو برده است و اسرائیل را به وحشت انداخته است.
باقرزاده بیان داشت: این آغاز یک پیروزی بزرگ است و مصر طعم این پیروزی را چشیده است ولی باید هوشیار باشد چرا که مبارزه تمام نشده و امریکا در حال برنامه‌ریزی است، وابستگی بعضی از سرکردگان نظامی مصر نشان از توطئه دارد و مردم مسلمان مصر باید هوشیار باشند که اگر کار را نیمه کاره تمام کنند موفق نخواهند بود.
وی ادامه داد: امروزه دشمن خود را همانند کشتی نشینانی می‌بیند که در گل نشسته و به دنبال اهرمی برای نجات می‌شود و توطئه می‌کنند برای حکومت سازی در مصر تا افکار عمومی را از مصر منحرف کنند و می‌خواهند انتقام بگیرند، آن هم از ایران که با انتشار پیام انقلاب این همه مشکل برایشان ایجاد کرده است و برای همین به دنبال عروسک‌های کوکی خود در ایران آمده و آنها را به رقاصی وا داشته‌اند پس مانده‌ها و تفاله‌های فتنه سال قبل همچون کروبی و موسوی یک بار دیگر به رقاصی وا داشته شدند.
وی با تاکید بر این امر به سران فتنه گفت: شما بدبخت‌ها مگر بیشتر از مبارک برای کاخ سفید ارزش دارید.
امام جمعه رامسر تصریح کرد: دشمنان نظام و اسلام ما از احمق‌ترین افراد هستند، 30 سال مبارک خوش رقصی کرده و به جایی نرسیده است و الان این افراد به دنبال چه هستند آنها برای موسوی و ... تره هم خرد نمی‌کنند، این افراد در مناظره می‌گفتند که ما می‌خواهیم کار کنیم ولی نمی‌گذارند.
انتهای پیام/خ10/ج

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد