رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

کلنگ زنی ساخت سالن ورزشی مسابقاتی منطقه توبن رامسر

 

کلنگ زنی ساخت سالن ورزشی مسابقاتی منطقه توبن رامسر

در مراسم کلنگ‌زنی سالن ورزشی توبن عنوان شد؛
سرانه ورزشی مازندران افزایش یابد

خبرگزاری فارس: کلنگ سالن ورزشی مسابقاتی مصوب دور دوم سفر ریاست جمهوری در منطقه توبن رامسر به زمین زده شد و در آن مسئولان بر افزایش سرانه ورزشی مازندران تاکید نمودند.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، مراسم کلنگ‌زنی سالن ورزشی مسابقاتی مصوب دور دوم سفر ریاست جمهور پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام عبدالرحمن باقرزاده امام جمعه رامسر، عبدالصمد صفرنژاد فرماندار، غلامرضا فروغ خلعتبری معاون فرماندار، رامین سرسخت جنتی رئیس اداره تربیت‌بدنی و فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران ادارات و نهادها در منطقه توبن شهرستان رامسر برگزار شد.
رامین سرسخت جنتی رئیس اداره تربیت‌بدنی رامسر در این مراسم گفت: به تازگی هفته وقف را پشت سر گذاشته‌ایم و جا دارد تا ضمن تشکر از خانواده حاج محمدرضا کاظمی که زمین مربوط به این پروژه را اهدا کرده‌اند به این نکته نیز توجه داشته باشیم که فرهنگ وقف را در حوزه ورزش نیز رواج دهیم زیرا ورزش ضامن سلامتی افراد و در نهایت سلامتی جامعه است.
وی افزود: برای اجرایی شدن این پروژه نیاز به 5 هزار متر زمین بود و این مساحت زمین در رامسر به خاطر شرایط خاصش پیدا نمی‌شد و به همین دلیل به ناچار در این قطعه زمین که مساحت آن 2 هزار متر مربع است باید پروژه را احداث کنیم.
جنتی ادامه داد: سه پروژه ورزشی با سالنی با ظرفیت 2 هزار نفر و دو سالن تخصصی برای این پروژه تعریف شده است که از دو سالن آن اعتبار یک سالن به مبلغ یک میلیارد و600 میلیون تومان موجود بوده و برای سالن دیگر در حال حاضر اعتباری تحصیص داده نشده است.
رئیس اداره تربیت‌بدنی رامسر با اشاره به این که سرانه ورزشی کشورهای پیشرفته به دو متر رسیده است، گفت: سرانه ورزش در کشور ما به یک متر نیز نرسیده و در شهرستان رامسر هنوز به70 سانتی متر نیز نرسیده است.
در بخش دیگر این مراسم عبدالصمد صفر نژاد فرماندار رامسر نیز با اشاره به پروژه‌های در حال افتتاح یا کلنگ‌زنی ایام دهه فجر سال جاری اشاره کرده و گفت: در حال حاضر 39 پروژه در سطح شهرستان رامسر در حال افتتاح و کلنگ‌زنی داریم و 32 روستای رامسر نیز در آینده نزدیک گازرسانی خواهد شد.
وی با انتقاد بر اینکه برخی از مدیران فقط دوره تصدی‌گری خود را می‌بینند و به صرف خالی نبودن عریضه در اقدامی عجولانه به انجام کارهایی می‌پردازند، افزود: این روند یک ضعف بزرگ محسوب می‌شود و مدیران در جایگاه‌های مختلف باید افق دید خود را درباره انجام پروژه‌های عمرانی و ورزشی...بالا ببرند و به سال‌های دور بییندیشند.
صفرنژاد اضافه کرد: نگاه دولت، نگاه خدمت رسانی به مردم است و ما نباید به خود اجازه دهیم که این نگاه را با اقدامات کارشناسی نشده زیرسوال ببریم.
وی با اشاره به جانمایی شهرک صنعتی رامسر بیان داشت: شهرک صنعتی شهرستان رامسر در مکانی واقع شده است که دسترسی به آن برای حمل مصالح به دلیل صعب‌العبور آن بسیار سخت است و همین امر باعث می‌شود تا در روند پیشرفت پروژه اخلال ایجاد شود و پروژه‌ای که باید در طی پنج سال به اتمام برسد به طور مثال به 15سال کشیده می‌شود و این امر ناشی از عدم کارشناسی در تعریف مکان پروژه‌هاست .
فرماندار رامسر در ادامه خاطرنشان کرد: شهرستان رامسر به دلیل اقلیم جغرافیایی خاص خود دچار کمبود زمین است، چه ایرادی داشت اگر به طور مثال شهرک صنعتی در کتالم احداث می‌شد تا دیگر مانند اکنون موانع زیادی برای ساخت این پروژه سر راهمان نباشد.
انتهای پیام/غ20/ک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد