رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

احداث پایانه شهرستان رامسر در زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع

 

احداث پایانه شهرستان رامسر در زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع

در هشتمین روز دهه فجر؛
پایانه مسافربری بهنمیر مازندران بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: در هشتمین روز دهه مبارک فجر بزرگ‌ترین پایانه مسافربری بهنمیر با 30 میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.


به گزارش خبرگزاری فارس از بهنمیر، مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های مازندران شامگاه سه‌شنبه در مراسم بهره‌برداری پایانه مسافربری بهنمیر اظهار داشت: احداث این پروژه در کاهش تصادفات جاده‌ای و کاهش ترافیک درون شهری بهنمیر بسیار موثر است.
مجید نصرالله‌نژاد افزود: نداشتن مکانی منسجم برای استراحت رانندگان از دغدغه‌های مهم رانندگان بهنمیر بوده است که نداشتن نمازخانه و سرویس بهداشتی براین دغدغه‌ها افزوده است.
وی بیان داشت: احداث این پروژه و پروژه‌های مشابه آن در شهرهای مختلف سبب کاهش ترافیک و انسجام شرکت‌های مسافربری پراکنده در شهرها می‌شود.
نصرالله‌نژاد بیان داشت: اداره حمل و نقل پایانه‌های مازندران گذشته از موارد فوق حدود 70 میلیون تومان برای ورودی پایانه‌ها در زمان مرحوم رحیمی مدیرکل راه و ترابری مازندران اختصاص داده که تمام پایانه‌های مازندران از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.
وی تصریح کرد: برای احداث پایانه در شهرستان رامسر زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع تهیه شده که در حال حاضر پروانه ساختمانی و کارهای اولیه آن انجام شده است.
نصرالله‌نژاد بیان داشت: در ایام الله دهه فجر پایانه مسافربری شهرهای تنکابن و آمل به بهره‌برداری رسید و در شهرهای نوشهر و بابلسر نیز پایانه‌های مسافربری در حال احداث است.
وی افزود: با بهره‌برداری پایانه مسافربری در بهنمیر این شهر می‌تواند به طور مستقیم به شهرهای تهران و مشهد سواری داشته باشد و قبلاً مجبور بودند برای عزیمت به این شهرها به بابلسر و شهرهای حومه مراجعه کنند.
رئیس پایانه مسافربری بهنمیر نیز اظهار داشت: کار احداث پایانه مسافربری بهنمیر در زمینی به مساحت 4 هزار و 300 متر مربع از سال 87 آغاز و با 30 میلیارد ریال اعتبار ظرف دو سال احداث به بهره‌برداری رسید‌.
رحیم جهانی افزود: ساختمان پایانه دارای 630 متر مربع دارای هفت غرفه، یک‌هزار و 250 متر مربع مغازه و 20 متر مربع سرویس بهداشتی و هشت چشمه است که تا 20 سال آینده جوابگوی مسافران بهنمیری است و روزانه 10 هزار مسافر به وسیله خودرو سواری، مینی بوس واتوبوس از بهنمیر به سایر مناطق جابه‌جا می‌شوند.
وی رفاه عمومی مسافران بهنمیر، تمرکز شرکت‌های حمل و نقل برون شهری و فراهم شدن شرایط رقابت و کاهش هزینه‌ها برای روزها، کاهش ترافیک درون شهری و رفاه رانندگان سرویس شهری را از اهداف مهم احداث پایانه مسافربری بهنمیر برشمرد.
انتهای پیام/ل20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد