رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بهسازی بقعه 2 امامزاده و یک حسینیه در رامسر

 

بهسازی بقعه 2 امامزاده و یک حسینیه در رامسر
همزمان با دهه فجر صورت گرفت؛
بهسازی بقعه 2 امامزاده و یک حسینیه در رامسر

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه مبارک فجر عملیات بهسازی بقعه دو امامزاده و یک حسینیه در رامسر به پایان رسید.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، پیش از ظهر امروز با حضور معاون مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستانی بقعه دو امامزاده و یک حسینیه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 180 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.
نخستین افتتاحیه که افتتاح امامزاده سید محمد روستای گاورمک دهستان سخت سر بوده است در سال 83 کلنگ‌زنی شده و دهه فجر امسال با اعتباری بالغ بر 420 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرسان رامسر در مراسم افتتاحیه گفت: زیربنای این بنا 110 متر مربع است که برای احداث آن بالغ بر 420 میلیون ریال هزینه شده است و حدود 79 میلیون و 592 هزار ریال آن از محل نذورات صندوق همین امام‌زاده بوده است.
حجت‌الاسلام حسین قبادی اظهار داشت: 130 میلیون ریال نیز از جذب اعتبارات اداره هزینه شده و بقیه از کمک‌های خیرین منطقه بوده است تا جایی که بیش از 133 میلیون ریال از این کمک‌های مردمی مربوط به 9 نفر از خیرین بوده است که در مراسم‌های اداره اوقاف از ایشان تشکر می‌شود.
وی همچنین در حاشیه افتتاح حسینیه آقاجان قلی بیک به مشخصات فیزیکی این پروژه پرداخت و ادامه داد: این حسینیه با زیربنای 150 متر در سال 83 کلنگ‌زنی شد و هم اکنون نیز با هزینه‌کرد بالغ بر 160 میلیون ریال که بخش اعظم آن از کمک‌های مردمی بوده است به بهره‌برداری رسیده است.
پروژه سوم افتتاح امام زاده سید ابوالحسن نرگس باغ بود که با اعتباری بیش از 700 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است که زیربنایی حدود 150 متر دارد.
انتهای پیام/ل20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد