رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس اداره ارشاد رامسر:بزرگداشت دهه فجر پاسداشت همه ارزش‌های اسل

 

رئیس اداره ارشاد رامسر:
بزرگداشت دهه فجر پاسداشت همه ارزش‌های اسلامی است
رئیس اداره ارشاد رامسر:
بزرگداشت دهه فجر پاسداشت همه ارزش‌های اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر گفت: بزرگداشت دهه فجر، بزرگداشت همه ارزش‌های انقلاب اسلامی است.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، حجت‌الاسلام اصغر مختاری ظهر امروز در تشریح برنامه‌های دهه فجر این شهرستان افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور حماسه حضور، ایثار و مجاهدت ملت بزرگ ایران و پاسداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقامی است که استقلال و آزادی را برای کشور به ارمغان آوردند.
وی اظهار داشت: دهه فجر فرصتی است تا همه ما بتوانیم بار دیگر با آرمان‌های امام و رهبری تجدید پیمان کنیم و در همین راستا برگزاری مراسم‌های مختلف، باکیفیت مناسب می‌تواند در تبیین اهداف انقلاب اسلامی مؤثر باشد.
دبیر ستاد دهه فجر شهرستان رامسر در ادامه برنامه‌های فرهنگی هنری این دهه را تشریح کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه دهه فجر امسال مصادف شده است با ماه صفر‌، اجرای تئاتر "من قاضی القضاتم که مرگ مرد مهر کردم به مهر "‌ را با موضوع عاشورا و امام حسین (ع) به مدت هشت روز در شهرستان داریم که به کارگردانی هوشنگ امیدی‌نژاد برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: همایش بزرگ هنرمندان را با هدف تقدیر و تکریم از هنرمندان، پیشکسوتان و ... برگزار خواهیم کرد که محفلی نیز برای هم‌اندیشی هنرمندان خواهد بود.
مختاری خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های این اداره نمایشگاه گرافیک و هنر‌های تجسمی است که از 16 تا 26 بهمن‌ماه به مدت 10 روز با 48 اثر در کتابخانه احمدنژاد برپا خواهد شد و همچنین علاوه بر جشن بزرگ انقلاب در 21 بهمن‌ماه، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی را‌ با موضوع دهه فجر، عاشورا و اربعین حسینی نیز داریم که برای ترویج فرهنگ و ارزش‌های دهه فجر و اربعین حسینی برپا می‌شود.
وی تمام پیشرفت‌های به دست آمده در این سال‌ها را نتیجه حضور آگاهانه ملت و ورود مدبرانه فرزندان آنها در عرضه‌های علمی، اجرایی و تحقیقاتی عنوان کرد و بیان داشت: هیچ ابر‌قدرتی احساس نمی‌کرد که ملت ایران بعد از سه دهه در جایگاهی قرار گیرد که تمام استکبار را در برابر خود به سطوح آمده و به زانو درآمده ببیند.
وی گفت: امروزه اگر بخواهیم در برابر جنگ نرم دشمن ایستادگی کنیم و جایگاه خود را حفظ کنیم باید به ترویج فرهنگ انقلاب، شهادت، ایثار و ارزش‌های دینی بپردازیم و ارزش‌های انقلاب و اسلام را به نسل‌های آینده انتقال دهیم و اگر برای نسل جدید و امروز الگوسازی نشود ارتباطش با گذشته قطع می‌شود و در مقابل تهاجم فرهنگی شکست خواهد خورد.
انتهای پیام/ز20/ک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد