رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

پیام کتبی مشایی به مناسبت پیروزی انقلاب

 

پیام کتبی مشایی به مناسبت پیروزی انقلاب

اسفندیار رحیم‌مشایی در پیامی با تبریک فرارسیدن سالگرد ایام پیروزی انقلاب اسلامی و ورود تاریخی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، دهه فجر را سرآغاز دوباره برای تجدید پیمان با اهداف الهی و عدالت جویانه حضرت امام (ره)، شهدای والا مقام، رکن رکین ولایت و فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از ایثارگران سرافراز دانست.

به گزارش ایسنا، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهیدین بین یدیه

فرارسیدن ایام الله فرخنده دهه مبارک فجر و ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی پس از سال‌ها تبعید، یادآور ایمان و پایمردی سلحشورانی است که با ایثار و از خودگذشتگی، در برابر حاکمیت استبداد، استعمار و سلطه ذلت بار اجنبی ایستادند و جاودانه پیروز و سرافراز شدند.

دهه فجر الهام گرفته از مکتب پرفیض عاشورا و قیام حسینی است و مرور تاریخی روزهای پرشکوه پیروزی انقلاب اسلامی، نور امید به رهایی را در دل تمامی مستضعفان عالم روشن می‌کند و پیشرفت‌های همه جانبه و هر روزه انقلاب روشنی این نور را مضاعف کرده است.

دهه غرورآفرین فجر انقلاب اسلامی، تنها تکرار هر ساله یک آیین و جشن و مراسم صرف نیست، بلکه سرآغاز دوباره برای تجدید پیمان با اهداف الهی و عدالت جویانه حضرت امام (ره)، شهدای والا مقام، رکن رکین ولایت و فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از ایثارگران سرافراز است.

دهه فجر متعلق به همه جهان اسلام و آزادی خواهان جهان و تمامی ملت‌هایی است که گوشه چشمی به ارزش‌های والای الهی داشته و در پی رهایی ابدی از سلطه نظام‌های مستبد و به دنبال روزنه امیدی برای تعالی، کمال طلبی و عدالت خواهی هستند. یقینا مردم هوشیار انقلابی و وفادار ایران اسلامی امسال با شکوهتر از سال‌های پیش، بار دیگر در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب خویش، بر وفاداری به آرمان‌ها و اهداف متعالی انقلاب پافشاری خواهند کرد و با نشاط بیشتر و بالنده‌تر در صحنه حضور خواهند داشت.

امروز ملت شجاع ایران اسلامی با اتحاد و یکدلی خویش با عبور از توطئه‌ها و بحران‌های مختلف، همچنان به حول و قوه الهی با شتاب بیشتری به سمت فتح قله‌های افتخار به پیش می‌رود. در دهه چهارم انقلاب سراسر نور مردم ایران، استقلال کشور و دستیابی جوانان ایرانی به فناوری‌های نوین و استراتژیک ره آورد بزرگ انقلابی است که مانند خاری در چشم جهانخواران و مستبدان وابسته به صهیونیست‌های غاصب نشسته است.

اینجانب ضمن شاد باش و تبریک این ایام خجسته که مزین به یاد و نام حضرت امام (ره) و شهدای عالیقدرمان است، عزت و عظمت بیش از پیش کشورمان را در پرتو عنایت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر (عج) بر تحت رهبری مدبرانه رهبری عزیز انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

اسفندیار رحیم مشایی

مشاور و رییس دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد