رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

بهره برداری از مسکن مهر رامسر

 

رئیس اداره تعاون رامسر خبر داد:

بهره برداری از مسکن مهر رامسر

۱۱ بهمن ۱۳۸۹ (۱۵:۲۴ب.ظ)

بهره برداری از مسکن مهر رامسر

خبرگزاری موج -
رئیس اداره تعاون رامسر از افتتاح پروژه‌های مسکن مهر رامسر طی سال‌ها 90 و 91 خبر داد.

به گزارش موج به نقل از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، عبدالرحمان حلاجیان اظهار داشت: پس از ساماندهی افراد متقاضی مسکن در قالب شرکت تعاونی‌های مسکن مهر در شهرستان رامسر، دو شرکت تعاونی مسکن مهر 20 و مسکن مهر شش موفق به انعقاد قرارداد اجاره 99 ساله زمین با سازمان مسکن و شهرسازی استان مازندران شدند که پس از اخذ مجوزات قانونی و پروانه ساختمانی از ادارات و نهادهای ذیربط شروع به ساخت و ساز کردند.
‌وی افزود: حمایت‌های دولتی علاوه بر اجاره زمین‌ها به قیمت بسیار مناسب، اعطای تسهیلات 200 میلیون ریالی برای مسکن مهر 20 و 250 میلیون ریالی برای مسکن مهر شش با نرخ بهره چهار درصد و مدت بازپرداخت 15 ساله و همچنین الزام شهرداری‌ها به اعمال حداقل 50 درصد تخفیف برای صدور پروانه ساختمانی و همچنین تسهیل در اجرای زیرساخت‌های آب، برق، گاز و مخابرات از جانب ادارات ذی‌ربط است که این عوامل می‌تواند در اجرای سریع پروژه‌های مسکن مهر نقش بسزایی داشته باشد.‌
حلاجیان در ادامه با اشاره به این که بقیه هزینه‌های ساخت مازاد بر تسهیلات باید توسط اعضای تعاونی‌های مسکن مهر پرداخت شود، خاطرنشان کرد: زیربنای واحدها در تعاونی مسکن مهر بیست، 75 متر و در مسکن مهر شش، هفتاد و پنج، هشتاده و پنج و نود و پنج متری است.
وی تصریح کرد: مکان پروژه‌ها در خیابان شهدا بوده و اگر متقاضیان علاقه‌مند به عضویت در تعاونی‌های مذکور هستند می‌توانند با مراجعه به دفاتر تعاونی‌ها ثبت‌نام کرده و در نوبت قرار بگیرند تا در صورت انصراف یکی از اعضای تعاونی‌ها نسبت به جابجای و جایگزین آنان اقدام شود.
‌حلاجیان در ادامه بیان داشت: قرار است تعاونی مسکن مهر20 در هفته دولت سال 90 و پروژه مسکن مهر6 در هفته دولت سال 91 به بهره‌برداری برسند.
رئیس اداره تعاون شهرستان رامسر در پایان از همکاری‌های ادارات و نهادهای ذیربط به‌ویژه فرمانداری، شهرداری، ادارات آب، برق، گاز، مخابرات و بانک‌های عامل و ... که در اجرایی شدن پروژه نقش بسزایی داشتند تشکر و قدردانی کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد