رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

‌تمام کارمندان رامسر شناسنامه سلامت ‌می‌گیرند

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان رامسر:
‌تمام کارمندان رامسر شناسنامه سلامت ‌می‌گیرند
مدیر شبکه بهداشت و درمان رامسر:
‌تمام کارمندان رامسر شناسنامه سلامت ‌می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان رامسر از ارائه شناسنامه سلامت به کارمندان ادارات این شهرستان خبر داد.‌


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، ابراهیم ناظریان ظهر امروز در نشست شورای سلامت این شهرستان از معاینه ادواری کارمندان تمامی ادارات شهرستان رامسر خبر داد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان رامسر افزود: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های غیرواگیر تمام کارمندان ادارات این شهرستان پس از اینکه مورد معاینه قرار گرفتند شناسنامه سلامت دریافت می‌کنند.
وی اظهار داشت: از آنجایی که از 85 میلیون مورد مرگ جهانی در سال 2005 بیش از 35 میلیون ناشی از بیماری‌های مزمن (غیرواگیر‌) از قبیل بیماری قلبی، دیابت، سرطان و بیماری‌های مزمن تنفسی و ... گزارش شده است بر آن شدیم تا با معاینه ادواری کارکنان ادارات شهرستان رامسر از بروز این بیماری‌ها جلوگیری کرده و یا اینکه این بیماری‌ها را در مراحل اولیه خود شناسایی کنیم.
‌مدیر شبکه بهداشت و درمان رامسر در ادامه غربالگری را اصل مهم پیشگیری و درمان این بیماری‌ها دانست و ادامه داد: ما می‌توانیم با معاینه ادواری کارکنان ادارات هر شش ماه یک بار بسیاری از بیماری‌ها را شناسایی کرده و درصدد درمان آن برآییم.
‌وی خاطرنشان کرد: در شناسنامه‌هایی که بعد از معاینه در اختیار کارکنان قرار می‌گیرد علاوه بر وضعیت جسمانی افراد و نتایج معاینات، آمارها و مطالب آموزشی نیز گنجانده شده است که می‌تواند کارمندان را در راستای چگونگی داشتن زندگی سالم سوق دهد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان رامسر در پایان افزود: این برنامه تاکنون در بالغ بر 60 درصد ادارات شهرستان رامسر از قبیل فرمانداری، تامین اجتماعی، مرکز آموزش عالی ملاصدرا و ... انجام شده است و بقیه نیز تا پایان سال محقق می‌شود.
انتهای پیام/ل30/ک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد