رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

معاون فرمانداری رامسر،بخشدار تنکابن شد

  

معاون فرمانداری رامسر،بخشدار تنکابن شد

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران:
تحولات جدید جهان متاثر از انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران تحولات جدید جهان را متاثر از انقلاب اسلامی عنوان کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، محمدمهدی محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن که به منظور تودیع و معارفه بخشدار مرکزی تنکابن صورت گرفت با اشاره به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به جریان‌های فتنه‌انگیز طول سال‌های بعد از انقلاب اسلامی و پیروزی آن تا به امروز اشاره کرد.
وی اظهار داشت: تا زمانی که خدمت صادقانه را سرلوحه کارمان قرار دهیم و از عرصه کشتی هدایت ابا عبدالله الحسین جدا نشویم که امروز هدایت آن بدشت مقام عظمی ولایت است هیچ جریان فتنه‌انگیز و هیچکدام از هجمه‌ها و دخالت‌های استکباری نمی‌تواند گزندی به ما، انقلاب و جمهوری اسلامی بزند.
محمدی در ادامه با تقدیر از کشاورزی بخشدار سابق بخش مرکزی تنکابن که در حال حاضر در سمت معاونت عمرانی فرمانداری ویژه تنکابن مشغول فعالیت است، ابوالحسن آقاجانکردی را به عنوان نیروی متعهد و تلاشگر در بدنه وزارت کشور که سابقه خوبی در معاونت فرمانداری رامسر داشته است را به سمت بخشداری با حکم وزارت کشور معرفی و برای تمام خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی آرزوی توفیق کرد.
ابوالحسن آقاجانکردی، بخشدار جدید بخش مرکزی تنکابن نیز با تقدیر از زحمات بخشدار سابق که در ساماندهی شوراها و دهیاری‌های این بخش فعالیت‌های خوبی صورت داده بود، افزود: مسئولان اینجانب در ادامه راه خطیر است و جلسات بررسی مشکلات و پیگیری‌ها به طور مستمر ادامه داشته و دهیاران و شوراهای اسلامی بخش نیز پیگیر امور هستند.
وی اظهار داشت: به عنوان بخشدار مرکزی تنکابن از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان درخواست می‌کنم همچون گذشته همکاری خود با دهیاران و شوراها را تدوام بخشند.
آقاجانکردی در پایان تصریح کرد: از مدیری که به رئیس شورا و یا دهیارها بی‌اعتنا باشد نخواهم گذشت و انتظار دارم با این عزیزان تعامل مثبت برای حل مشکلات برقرار کنند.
انتهای پیام/ع30/ک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد