رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

یکی از فعالان انقلابی رامسر در گفت‌وگو با فارس:هیچ دیکتاتوری در

 

یکی از فعالان انقلابی رامسر در گفت‌وگو با فارس:
هیچ دیکتاتوری در بستر بیداری قادر به کوبیدن ستون‌های استبداد نیست
یکی از فعالان انقلابی مازندران در گفت‌وگو با فارس:
هیچ دیکتاتوری در بستر بیداری قادر به کوبیدن ستون‌های استبداد نیست

خبرگزاری فارس: یکی از فعالان عرصه انقلاب گفت: در بستر بیداری جامعه هیچ دیکتاتوری قادر به کوبیدن ستون‌های استبداد نیست.


علی اکبر (بهمن) الهی بازنشسته آموزش و پرورش امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رامسر انقلاب اسلامی را بعثت عصر حاضر دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران یک بعثت در عصر حاضر بود که سبب بیداری جامعه بشری شد.
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر کاخ بلورین استبداد، استکبار و استعمار ترک انداخته و این کاخ بلورین آرام آرام در حال فروپاشی است که نمونه‌های بارز آن را در شوروی سابق، عراق، تونس، مصر و ... شاهد هستیم.
این مبارز انقلابی در ادامه سخنان خود به تاثیرات بالای انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: بنده 20 ساله بودم که جرقه‌های انقلاب زده شد، انقلاب اسلامی موجب احیای مجدد من شد، طوری که احساس می‌کردم بعد از 20 سال از زندگی، دوباره زنده شده‌ام و انگار دو دهه اولیه زندگی را در خواب بوده‌ام و با انقلاب اسلامی تولدی دوباره پیدا کردم.
الهی خاطرنشان کرد: در طول سال‌های 56 تاکنون هر کاری که انجام داده‌ام سعی‌ام بر آن بوده خادم انقلاب باشم و با اعلان حضرت امام در پنجم آذر 58 مبنی بر تشکیل بسیج یک بسیجی بودم و همچنان خدمتگذار بسیجم.
وی بیان داشت: کار بزرگ را در این انقلاب شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عرصه‌های مختلف نظامی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، علمی و ... انجام داده‌اند که کارهای کوچک ما در مقابل آنان غیرقابل بیان است و فقط می‌گویم که شرمنده جانفشانی شهدا و ایثارگری ایثارگران هستم.
وی در ادامه با اشاره به ارزش‌های انقلاب تصریح کرد: انقلاب اسلامی به زعامت زعیم حکیم و فرزانه و ذریه‌ای از کوثر عظمای فاطمی (س) حضرت امام خمینی (ره) بعثتی بود در زمان ما که باعث بیداری جوامع بشری به ویژه مستضعفان جهان به ویژه مسلمانان دنیا شد.
این انقلابی مازندران افزود: پیش از انقلاب اسلامی مردمی بودیم جدای از هم، قبیله قبیله و قومیت‌گرا که رژیم شاه از این فرصت بهره‌گیری می‌کرد و با انگشت گذاشتن بر روی وجه افتراق ما ایرانیان، ما را به جان هم می‌انداخت و خود از این آب گل آلود ماهی مقصود را صید می‌کرد.
الهی بیان داشت: همواره سعی داشت با درس‌آموزی از اربابان خود به ویژه با بهره گیری از سیاست اهریمنانه « اختلاف بینداز و حکومت کن» با اختلاف افکنی بین اقوام ایرانی، مانع از اتحاد، یکپارچگی و وحدت جامعه ایرانی شود تا به راحتی بتواند از گرده این ملت به نفع اربابان خود سواری بگیرد.
وی ادامه داد: دولت‌های استعماری دنیا به ویژه شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار نیز سعی می‌کرد با ایجاد تشکیلات جهنمی ساواک و فراهم کردن جو رعب و وحشت و حکومت پلیسی مانع از بیداری ملت مسلمان ایران و جامعه ایرانی شود چرا که در بستر بیداری جامعه هیچ دیکتاتوری قادر به کوبیدن ستون‌های استبداد و زورگویی نیست، بنابراین با هر عاملی که موجب بیداری مردم باشد، به شدت مقابله می‌کرد‌.
وی خاطرنشان کرد: با این سیاست شیطانی و اهداف پلید بود که با جلوه‌های بیداری و بیدارگری از جمله روضه، تعزیه، منبر، مسجد، روحانی، استاد، دانشجو و... مبارزه داشت.
الهی در ادامه گفت: اعتقادم بر این است که از زمان حضرت رسول اکرم (ص) تا زمان قیام جهانی قائم آل محمد (عج) حضرت مهدی (ع) چهار بعثت در دنیا اتفاق افتاده است که موجبات بیداری جامعه بشری را فراهم کرده است بعثت حضرت رسول اکرم در جامعه‌ای سرد، بی‌روح و یخ بسته، قیام خونین آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و سومین بعثت که قبل از بعثت چهارم که همان قیام جهانی حضرت مهدی موعود (ع) می‌دهد قرار گرفت، قیام اسلامی و جانانه ملت مسلمان ایران به رهبری امام خمینی (ره) بود که در دوران غربت اسلام، درست زمانی که صاحبان تفکرات شیطانی با تمسک به انواع ایسم‌ها و مرام و مسلک‌های بشری به جنگ دین و آیین آسمانی و آموزه‌های وحیانی شتافته بودند طوری که «دین را افیون جامعه» می‌دانستند.
وی افزود: قیام امام خمینی با درس‌آموزی از قیام جد بزرگوارش امام حسین (ع) روح تازه‌ای به جامعه بی‌روح بشری دمید و خون تازه‌ای بر پیکره سرد و یخ بسته جامعه تزریق کرد.
وی در ادامه این گفت‌وگو تصریح کرد: این انقلاب نتایج و ارزش‌هایی همچون وحدت‌گرایی، ولایت‌پذیری، شهادت‌طلبی، عدالت‌محوری، ظلم‌ستیزی و همگرایی اسلامی و ... را به همراه داشته که قابل مقایسه با گذشته نیست.
این فعال انقلابی بیان داشت: از اهداف بزرگ امام راحل هدایت جامعه به سوی بندگی خدا و دوری از طاغوت و اقامه عدل و قسط بود، تا رسیدن به این اهداف گام‌های بلندی مانده است ولی سمت و سوی جامعه رسیدن به قله‌هاست.
انتهای پیام/ل10/ک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد