رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

اجرای 20 برنامه فرهنگی در بسیج خواهران رامسر

 

برنامه‌های دهه فجر بسیج خواهران رامسر اعلام شد؛
اجرای 20 برنامه فرهنگی در بسیج خواهران رامسر
برنامه‌های دهه فجر بسیج خواهران رامسر اعلام شد؛
اجرای 20 برنامه فرهنگی در رامسر

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج خواهران شهرستان رامسر از اجرای 20 برنامه فرهنگی و سیاسی در رامسر به مناسبت دهه فجر خبر داد.


مریم بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر برنامه‌های حوزه بسیج خواهران و کمیته دهه فجر بانوان شهرستان رامسر را تشریح کرد.
وی تصریح کرد: در این ایام بیش از 20 برنامه آموزشی، فرهنگی، سیاسی و نمادین داریم که از بارزترین آنها می‌توان به نشست‌های بصیرت در بیش از 20 جلسه در هفته‌ای با عنوان هفته بصیرت اشاره کرد که می‌تواند در نهادینه کردن بصیرت و تفکر انقلابی بسیار نقش ایفا کند.
وی از دیگر برنامه‌های این دهه را مسابقه وبلاگ‌نویسی با موضوع امام، انقلاب، نسل جوان و ارزش‌ها، مسابقات مختلف کتابخوانی، نقاشی خیابانی و ورزشی در تمامی رشته‌ها، برگزاری مراسم رحلت پیامبر اکرم (ص) و امام رضا (ع)، همایش ورزشی در تمام رشته‌ها، همایش مربیان مهد کودک‌ها، همایش فجر با عنوان نقش زن در دهه چهارم انقلاب، همایش ویژه بانوان روستایی، گلباران قدوم خانواده شهدا در راهپیمایی، کارگاه آموزشی پیشگیری از سرطان‌های شایع زنان به مناسبت روز جهانی مبارزه با سرطان و ... عنوان کرد.
وی بیان داشت: یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در جامعه است که باید تلاش کنیم با برگزاری هر چه بهتر این مراسمات در دهه فجر اهرم خوبی برای مقابله با جنگ نرم باشیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصتی است تا ما عملکردهای دولت را اطلاع‌رسانی کرده و مردم را بیش از پیش به نظام اسلامی دلگرم کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در این دهه علاوه بر اطلاع‌رسانی عملکردهای دولت، دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی برای نسل جدید تشریح می‌شود.
بابایی با تاکید بر مسائل فرهنگی در این دهه اظهار داشت: دوران جنگ سخت به اتمام رسیده و ما امروزه شاهد جنگ نرم به طور گسترده هستیم که باغنیمت دانستن دهه فجر می‌توانیم با ایجاد روشنگری و بصیرت و همچنین نشان دادن خط ولایت رهبری در جامعه سلاح خوبی برای مقابله با جنگ نرم داشته باشیم.
انتهای پیام/صا30/ک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد