رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرمانده سپاه رامسر خبر داد:اعزام 1350 رامسری به سرزمین نور

 

فرمانده سپاه رامسر خبر داد:
اعزام 1350 رامسری به سرزمین نور
فرمانده سپاه رامسر خبر داد:
اعزام 1350 رامسری به سرزمین نور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه رامسر از اعزام یک‌هزار و 350 نفر رامسری به سرزمین نور خبر داد.


صادق حمیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر اظهار داشت: در سه ماهه دوم سال 89 تعداد 300 نفر از بسیجیان را برای بازدید از مناطق جنگی غرب کشور اعزام کردیم که پیامدهای فرهنگی بالایی داشته است، همچنین تعداد 980 نفر دیگر نیز در اسفندماه سال جاری اعزام می‌شوند.
وی اظهار داشت: نخستین مرحله از اعزام کاروان راهیان نور در چهارم اسفندماه خواهد بود که 280 نفر از دانش‌آموزان شهرستان را برای آموزش آمادگی دفاعی و بازدید از مناطق جنگی به این اردو اعزام می‌کنیم.
حمیدی با اشاره به فرموده‌های امام راحل ادامه داد: دانش‌آموزان سرمایه‌های ملت، امید رهبری و نظام‌اند که باید تلاش کنیم تا شهدا و ارزش‌های آنان را بیش از پیش فراگیرند و آنها نیز به نسل‌های بعد خود انتقال دهند.
وی بیان کرد: در این مرحله از اعزام دانش‌آموزان تصمیم داریم که تعدادی از مسئولان شهرستانی را نیز به همراه این کاروان داشته باشیم.
حمیدی در ادامه با تشریح کردن چگونگی اعزام مرحله دوم کاروان راهیان نور برای مناطق جنوب کشور تصریح کرد: در مرحله دوم اعزام به صورت عمومی بوده و تمامی مردم شهرستان رامسر می‌توانند، شرکت کنند.
وی اضافه کرد: این اعزام در 15 اسفندماه انجام می‌شود که بیش از700 نفر اعزام می‌شوند.
فرمانده سپاه رامسر به بازدید مسئولان استانی و شهرستانی از خرمشهر، آبادان و شلمچه اشاره کرد و گفت: چندی قبل به همراه مسئولان استانی، نماینده مجلس، شورای شهر، شهرداران، شورای بخش مرکزی و اصناف شهرستان بازدیدی از مناطق خرمشهر، آبادان و شلمچه داشته‌ایم.
وی افزود: سپاه کربلای مازندران درصدد ایجاد زائرسرای بسیار خوبی در منطقه عمومی خرمشهر است.
این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: اگر مسئولان شهرستانی دست‌اندرکار بتوانند، پشتیبانی‌های لازم و همه جانبه را داشته باشند، سپاه رامسر این آمادگی و توانایی را دارد که جمعیتی بیش از این را به مناطق جنگی اعزام کند.
انتهای پیام/غ20/ح

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد