رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس اوقاف رامسر خبر داد:افتتاح 2 پروژه عمرانی وقف در رامسر

  

رئیس اوقاف رامسر خبر داد:
افتتاح 2 پروژه عمرانی وقف در رامسر
رئیس اوقاف رامسر خبر داد:
افتتاح 2 پروژه عمرانی وقف در رامسر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامسر از افتتاح دو پروژه عمرانی وقف در رامسر خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام حسین قبادی صبح امروز در مراسم بزرگداشت هفته وقف این شهرستان، وقف را امری ماندگار و خداپسندانه دانست و بیان داشت: وقف راهی برای رفع محرومیت از جامعه است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامسر گفت: وقف معامله‌ای با پروردگار عالم است که خداوند نیز تضمین کرده است ثمن آن را به بهترین شکل ممکن پرداخت کند.
وی در ادامه سخنان خود پس از بیان مزایای مادی و معنوی وقف از دیدگاه قرآن و روایات، بیان داشت: وقف راهی برای رفع محرومیت جامعه است، در حقیقت اگر نیت به عمل واقف درست انجام پذیرد فقر نداریم.
قبادی ادامه داد: باید تلاش کنیم نه تنها فرهنگ وقف را در جامعه ترویج کنیم بلکه باید مجدانه بکوشیم تا نیات واقفان وقف را به سمت نیازمندی‌های جامعه سوق دهیم.
وی با بیان اینکه دهم تا شانزدهم بهمن ماه، هفته بزرگداشت وقف در کشور است، اظهار داشت: «وقف، قرآن و عترت»، « وقف، مردم و نیازهای جدید»، «وقف، پیشرفت وعدالت اجتماعی»، «وقف، ولایت و انقلاب اسلامی»، «وقف، سنت نبوی و بصیرت عاشورایی»، « وقف، بقاع متبرکه و آرامش روحی» و «وقف، احسان ماندگار و نشاط معنوی» روز شمار هفته وقف در سال جاری است.
‌قبادی در ادامه تصریح کرد: در هفته وقف برنامه‌های بسیار خوبی از قبیل غبار‌روبی آستان مقدس آقا پلاسید و آقا بسمل، تجلیل از متولیان موقوفات و واقفان، همایش قضات، برگزاری مراسم ارتحال پیامبر اکرم (ص) و همچنین افتتاح پروژه‌های عمرانی احداث بقاع متبرکه آقا سید ابوالحسن نرگس باغ و آقا سید محمد گاورمک و حسینیه آقاجان قلی بیگ تنگ دره و ... را داریم.
انتهای پیام/ل30/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد